Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 27
Offtopic 27
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 18:10:
Ik probeerde te slapen bij economie. Serieus, ik was moe...
Ik probeerde te slapen bij economie. Serieus, ik was moe...
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 18:11:
@ Jess; heb geen economie meer, gelukkig , ik sliep bijna in de mediatheek ;x.Maar toen pokete mike mij x.x
@ Jess; heb geen economie meer, gelukkig , ik sliep bijna in de mediatheek ;x.
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 18:13:
Ik moet over tien minuten naar oma. En zo'n paar mensen waar we 'ruzie' mee hebben komen ook... Bah.
Ik moet over tien minuten naar oma. En zo'n paar mensen waar we 'ruzie' mee hebben komen ook... Bah.
xNadezhda zei op 19 maart 2010 - 18:15:
@Jess: ik ga morgen naar mijn oma, en allemaal irritante mensjes die vragen wat ik aan het doen ben als ik met een schrift en een pen aan tafel zit. [Schrijven, waar lijkt het op? --']
Kunstgeschiedenis?Is het ook. Gelukkig heb ik maar drie lessen daarvan, het is een speciale toevoeging aan ons rooster omdat we binnenkort naar Rome gaan en daar veel kunst is.
Lijkt me saai o.o'
@Jess: ik ga morgen naar mijn oma, en allemaal irritante mensjes die vragen wat ik aan het doen ben als ik met een schrift en een pen aan tafel zit. [Schrijven, waar lijkt het op? --']
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 18:16:
@ Dezh; Oh. Cool :3
Ik ga volgend schooljaar drie dagen naar Praag
en een dag naar London. ;x
en, sommige mensen zijn gewoon te dom om zelf na te denken.
@ Dezh; Oh. Cool :3
Ik ga volgend schooljaar drie dagen naar Praag
en een dag naar London. ;x
en, sommige mensen zijn gewoon te dom om zelf na te denken.
xSoParanoid zei op 19 maart 2010 - 18:19:
sorry ik was eten O__O XD ik doe wel daarna
sorry ik was eten O__O XD ik doe wel daarna
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 18:20:
@ Dezh; YAY :3
Ik heb nogsteeds hoofdstuk 3 van TSSF. niet af x.x'' en ik ben er al een uur zogenaamd mee bezig :'] Forumaddict.
;x
@ Dezh; YAY :3
Ik heb nogsteeds hoofdstuk 3 van TSSF. niet af x.x'' en ik ben er al een uur zogenaamd mee bezig :'] Forumaddict.
;x
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 18:20:
@Dezh; ahw. Ik neem gewoon mijn boek mee, ga ik proberen mijn eerste TC te schrijven.
@Dezh; ahw. Ik neem gewoon mijn boek mee, ga ik proberen mijn eerste TC te schrijven.
xNadezhda zei op 19 maart 2010 - 18:21:
@Dezh; ahw. Ik neem gewoon mijn boek mee, ga ik proberen mijn eerste TC te schrijven.Cuwl. =D
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 18:22:
Als het lukt wel op FF zetten hea ;x dan ga ik hem lezen :3
Als het lukt wel op FF zetten hea ;x dan ga ik hem lezen :3