Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 61
Offtopic 61
xjeszell zei op 26 mei 2010 - 17:11:
Aaaargh, scheiße kapper! Mijn pony is nu scheef. ><.
En daar hadden ze 'm zo gedaan dat het niet opviel! Ik kom thuis en ik zie het. Ik ga morgen mooi terug. :']
Aaaargh, scheiße kapper! Mijn pony is nu scheef. ><.
En daar hadden ze 'm zo gedaan dat het niet opviel! Ik kom thuis en ik zie het. Ik ga morgen mooi terug. :']
NaNaa zei op 26 mei 2010 - 18:39:
@Jess; En vraag je geld terug
Over kappers gesproken; Ik weet niet of ik het nog wel blauw wil..
Aan de ene kant wel echt superduperflexmexjannehangraag, alleen aan de andere kant ook weer niet..
@Jess; En vraag je geld terug
Over kappers gesproken; Ik weet niet of ik het nog wel blauw wil..
Aan de ene kant wel echt superduperflexmexjannehangraag, alleen aan de andere kant ook weer niet..
CosmicPurple zei op 26 mei 2010 - 18:42:
Ik wil dat het drie weken en twee dagen later is. Kut examens.
Ik wil dat het drie weken en twee dagen later is. Kut examens.
Automatisch zei op 26 mei 2010 - 18:49:
Ik ben er al een jaar vanaf, van die examens.
Ik ben er al een jaar vanaf, van die examens.
xSoParanoid zei op 26 mei 2010 - 18:51:
O.O Ik moet mijn proefwerk Nask inhalen >: stout van mij dat ik nog niet heb geleert
O.O Ik moet mijn proefwerk Nask inhalen >: stout van mij dat ik nog niet heb geleert
xjeszell zei op 26 mei 2010 - 18:54:
Leren jij! ^^
moet ik nodig zeggen. Ik moet nog topo leren en ik moet nog wiskunde afmaken. Maar oke, dat heb ik al bijna. :']
Leren jij! ^^
TWINcest zei op 26 mei 2010 - 19:16:
Ik voel me slim
Tijdens mn bio examentoets wist ik wat een hyperparasiet was.. terwijl ik geen idee had. Maar het is dus een parasiet op een parasiet x'D
Ik voel me slim
Tijdens mn bio examentoets wist ik wat een hyperparasiet was.. terwijl ik geen idee had. Maar het is dus een parasiet op een parasiet x'D
TWINcest zei op 26 mei 2010 - 19:31:
Dat vroeg ik Mij ook af, daarom wist ik ook niet wat het was.
Maar het ging om zo'n kring waar je eet en gegeten wordt.
Producent-Herbivoor-Carnivoor-Parasiet-Reducent-etcetera.
Dat vroeg ik Mij ook af, daarom wist ik ook niet wat het was.
Maar het ging om zo'n kring waar je eet en gegeten wordt.
Producent-Herbivoor-Carnivoor-Parasiet-Reducent-etcetera.
Kayley zei op 26 mei 2010 - 19:37:
Ik kan Engels niet leren. Echt. Het is hier zo lawaaierig als maar kan zijn, en ik kan nergens anders gaan zitten want mijn kamer is te klein en de bureau ligt overvol met de rommel van mijn zusje. En het is mijn moeders schuld dat Chelsey nog steeds al haar rommel daar moet leggen, want ze wilt maar niet aan onze kamer beginnen. Ik slaap godverdomme al acht maanden in een krotkamer! --'
En dan wil ik Economie afprinten om mijn tekst te leren, zit ze de godsganse tijd op Facebook.
ARGH!
Ik ga zó op kot na het middelbaar!
Ik kan Engels niet leren. Echt. Het is hier zo lawaaierig als maar kan zijn, en ik kan nergens anders gaan zitten want mijn kamer is te klein en de bureau ligt overvol met de rommel van mijn zusje. En het is mijn moeders schuld dat Chelsey nog steeds al haar rommel daar moet leggen, want ze wilt maar niet aan onze kamer beginnen. Ik slaap godverdomme al acht maanden in een krotkamer! --'
En dan wil ik Economie afprinten om mijn tekst te leren, zit ze de godsganse tijd op Facebook.
ARGH!
Ik ga zó op kot na het middelbaar!
TWINcest zei op 26 mei 2010 - 19:43:
Omg, wie ziet mij als bioloog? Beetje in de grond poeren x']
Ik kwam erop omdat mensen mij goed vinden in bio
Maar dat valt echt mee.. ik leer gewoon niet.
Omg, wie ziet mij als bioloog? Beetje in de grond poeren x']
Maar dat valt echt mee.. ik leer gewoon niet.
I Claimed This Topic .
60 is vol!