Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Jouw angsten?
Jouw angsten?
NovaFlowne zei op 13 juli 2010 - 15:25:
Oh gay O.O Dat is zo gaaf <3.<3 Ik heb ook extreem hoogtevrees, maar toch wil ik dat ooit eens doen! Vet koel.
@ Tessa. Ja, daar heb ik ook echt heel erg veel last van. Als ik er alleen al aan denk dat een dierbare doodgaat, moet ik soms huilen. :x
wel ik heb hoogtevrees -ergens ver weg...-
en toch heb ik dit gedaan ^^
Oh gay O.O Dat is zo gaaf <3.<3 Ik heb ook extreem hoogtevrees, maar toch wil ik dat ooit eens doen! Vet koel.
@ Tessa. Ja, daar heb ik ook echt heel erg veel last van. Als ik er alleen al aan denk dat een dierbare doodgaat, moet ik soms huilen. :x
NaNaa zei op 15 juli 2010 - 23:18:
Ik niet. Ik helemaal niet. Ik bedoel, ik ben bang in het donker eh. En dan denk ik "Nou. Oke. Dan vermoorden ze me maar. Dan ben ik dood. Dan zij het zo."
Pff. Dat klinkt lullig maargoed.
Ik niet. Ik helemaal niet. Ik bedoel, ik ben bang in het donker eh. En dan denk ik "Nou. Oke. Dan vermoorden ze me maar. Dan ben ik dood. Dan zij het zo."
Pff. Dat klinkt lullig maargoed.
Rianne zei op 15 juli 2010 - 23:21:
Steeds denk ik dat ik één of andere enge ziekte heb. Van Aids tot Kanker.
Steeds denk ik dat ik één of andere enge ziekte heb. Van Aids tot Kanker.
NaNaa zei op 15 juli 2010 - 23:22:
Ik leef met een of andere ziekte, of niet. Maar ik ben zeker van wel want ik denk niet dat het normaal is dat je al zolang je je kan herinneren buikpijn heb, en dan bedoel ik niet een beetje maar dat je echt op de grond ligt van de pijn. Tsja.
Maar ik snap het wel, denk ik. Dat doet me denken aan die film "My Girl" ken je die?
Ik leef met een of andere ziekte, of niet. Maar ik ben zeker van wel want ik denk niet dat het normaal is dat je al zolang je je kan herinneren buikpijn heb, en dan bedoel ik niet een beetje maar dat je echt op de grond ligt van de pijn. Tsja.
Maar ik snap het wel, denk ik. Dat doet me denken aan die film "My Girl" ken je die?
NaNaa zei op 15 juli 2010 - 23:43:
Oh. Nou, dat gaat over een meisje, en haar vader is een begrafenisondernemer. Maar het is in '70, dus het is in zijn huis zegmaar. En dat meisje weet dus hoe al die mensen zijn dood gegaan enzo, en stiekem is ze ook bang voor de dood, en dan faket ze altijd dat ze doodgaat aan een van die ziektes. [Maar daar gaat die film niet over, maar goed]
Echt een superzielige film <3
Oh. Nou, dat gaat over een meisje, en haar vader is een begrafenisondernemer. Maar het is in '70, dus het is in zijn huis zegmaar. En dat meisje weet dus hoe al die mensen zijn dood gegaan enzo, en stiekem is ze ook bang voor de dood, en dan faket ze altijd dat ze doodgaat aan een van die ziektes. [Maar daar gaat die film niet over, maar goed]
Echt een superzielige film <3
Rianne zei op 15 juli 2010 - 23:45:
Wat raar.
Maar ik moet ook nooit weten wat de symptomen van een ziekte zijn.
Wat raar.
Maar ik moet ook nooit weten wat de symptomen van een ziekte zijn.
Rianne zei op 15 juli 2010 - 23:47:
Het is ook gewoon compleet verwarrend.
Want ik ben ook wikipedia verslaafd.
Het is ook gewoon compleet verwarrend.
Want ik ben ook wikipedia verslaafd.
xDevilBitch zei op 17 juli 2010 - 0:16:
Ik ben bang om sommige mensen te verliezen.
Ik ben bang om sommige mensen te verliezen.
jorinloveth zei op 17 juli 2010 - 15:55:
ik ben bang van snelle dingen, ik kan absoluut niet tegen snelheid xd
ik ben bang van snelle dingen, ik kan absoluut niet tegen snelheid xd
CosmicPurple zei op 17 juli 2010 - 17:29:
Dat ik mss effectief Aspergersyndroom heb >.<
Dat ik mss effectief Aspergersyndroom heb >.<
Iedereen heeft/had zijn angsten, zet ze hier neer!
Mijn angsten van vroeger;
Vroeger was ik altijd doodsbang voor assassin's, huurmoordenaars, ninja's, van dat soort types die zich verbergen in de schaduw en vervolgens je vermoorden.
Ik was ook bang voor hooibergen (die insecten), geen idee waarom.
En ik was bang voor het rioolmonster, een krokodil die ineens je badkuip of wc inkomt.
En muggen, ergh...