Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 78
Offtopic 78
MoonRocker zei op 3 aug 2010 - 0:07:
-katten doen me denken aan onze konijnen-
ENEN.
Opeens herinner ik me dat ik vannacht allemaal geluid hoorde.
Omg, weet je wat het was? Onze konijnen die seks hadden XD Ik kon ze op mijn kamer horen, OM HALF 3 'S NACHTS o.o
Haha, dat klinkt echt scheef x]Gelukkig dat het twee vrouwtjes zijn, anders hadden we straks nog een stuk of duizend babykonijnen ook
ENEN.
Omg, weet je wat het was? Onze konijnen die seks hadden XD Ik kon ze op mijn kamer horen, OM HALF 3 'S NACHTS o.o
Haha, dat klinkt echt scheef x]
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:08:
Hij is soms wel stout hoor, maar meestal heel lief. x'D
(...)
Omg wat een schatjeeeeeee
Hij is soms wel stout hoor, maar meestal heel lief. x'D
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:08:
Lesbische konijnen. 0_o
ENEN.
Haha, dat klinkt echt scheef x]Gelukkig dat het twee vrouwtjes zijn, anders hadden we straks nog een stuk of duizend babykonijnen ook
Lesbische konijnen. 0_o
MoonRocker zei op 3 aug 2010 - 0:09:
Jap. Ze hebben nooit een vent gezien.
(...)
Lesbische konijnen. 0_o
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:10:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-platterdanplat-
(...)
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-platterdanplat-
xSoParanoid zei op 3 aug 2010 - 0:10:
XD omg XD Juul dat is echt heel droog.
mijn ratten waren dat ook soort van eigenlijk.
XD omg XD Juul dat is echt heel droog.
mijn ratten waren dat ook soort van eigenlijk.
Kayley zei op 3 aug 2010 - 0:20:
Jhua!
Ikke!
Uh...
Nee, toch niet. x]
EDIT: Jawel. Ik ben, zonder het te merken, over de 6000 forumberichten gegaan. x.x'
Jhua!
Ikke!
Uh...
Nee, toch niet. x]
EDIT: Jawel. Ik ben, zonder het te merken, over de 6000 forumberichten gegaan. x.x'
MoonRocker zei op 3 aug 2010 - 0:22:
@Kay: o.o ooh.em.gee. 6000 is veel!
Mijn nieuwe schoolagenda is van Spongebob 8D
@Kay: o.o ooh.em.gee. 6000 is veel!
Kayley zei op 3 aug 2010 - 0:25:
Spongebob be cuwl. En wij mogen onze schoolagenda niet zelf kiezen, we krijgen hem van school. (Schoolagenda. Logica op en top.)
En 6000 is nerdy veel, dus nu zeg ik niets meer op het forum tot iemand ongeveer eenzelfde aantal berichten heeft!
(Waarschijnlijk houd ik dat niet vol, ik kijk om de zoveel seconden op het forum.)
Spongebob be cuwl. En wij mogen onze schoolagenda niet zelf kiezen, we krijgen hem van school. (Schoolagenda. Logica op en top.)
En 6000 is nerdy veel, dus nu zeg ik niets meer op het forum tot iemand ongeveer eenzelfde aantal berichten heeft!
(Waarschijnlijk houd ik dat niet vol, ik kijk om de zoveel seconden op het forum.)
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:25:
Dat is echt veel. 0-0 Gefeliciteerd dan maar! ^^
Jhua!
Ikke!
Uh...
Nee, toch niet. x]
Dat is echt veel. 0-0 Gefeliciteerd dan maar! ^^
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:27:
Mijne is van Forever Friends, ik had vorig jaar en het jaar daarvoor ook al Forever Friends, dus ik start een hele verzameling.
Mijn nieuwe schoolagenda is van Spongebob 8D
Mijne is van Forever Friends, ik had vorig jaar en het jaar daarvoor ook al Forever Friends, dus ik start een hele verzameling.
MoonRocker zei op 3 aug 2010 - 0:31:
Haha, ik heb elk jaar al een andere.
In de eerste had ik van de Hitkrant [rotagenda], in de tweede van Victoria Frances en afgelopen jaar van Tokio Hotel :'
@Kay: dat ga je echt nooit volhouden Enenen. Mag je je agenda dan wel pimpen? :}
Haha, ik heb elk jaar al een andere.
In de eerste had ik van de Hitkrant [rotagenda], in de tweede van Victoria Frances en afgelopen jaar van Tokio Hotel :'
@Kay: dat ga je echt nooit volhouden Enenen. Mag je je agenda dan wel pimpen? :}