Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 87
Offtopic 87
xNadezhda zei op 30 aug 2010 - 8:53:
:[ omg ik ga het zo erg missen als het is afgelopen. like, dan komt er nooit meer een nieuw stukje enzo. nooit meer met veel ongeduld wachten op een nieuw stukje.Daar ben ik het zo hard mee eens o.o
Ja Stranger ga ik echt missen.
MyReflection zei op 30 aug 2010 - 9:04:
Ik wou stranger al een tijdje lezen en heb nu eindelijk de tijd gevonden om dat te doen.
Ik wou stranger al een tijdje lezen en heb nu eindelijk de tijd gevonden om dat te doen.
Kayley zei op 30 aug 2010 - 11:28:
Ik heb Stranger een hele tijd gelezen, maar ooit ben ik er plots mee gestopt, en nu zoek ik de tijd om alles in te halen. Gebeurt ooit nog wel, hoop ik.
Ik heb Stranger een hele tijd gelezen, maar ooit ben ik er plots mee gestopt, en nu zoek ik de tijd om alles in te halen. Gebeurt ooit nog wel, hoop ik.
xSoParanoid zei op 30 aug 2010 - 12:57:
Goodmorning children. ik heb mijn haartjes gewassen enzo. ben helemaal fris en fruitig.
Goodmorning children. ik heb mijn haartjes gewassen enzo. ben helemaal fris en fruitig.
neversay zei op 30 aug 2010 - 13:28:
Ik ben ook al bezig met stranger lezen x']
@Suki Goodmorning :Y
Ik ben ook al bezig met stranger lezen x']
@Suki Goodmorning :Y
xjeszell zei op 30 aug 2010 - 13:54:
Nee o.o'
N'ja, ik ga aan de opdracht van de schrijfwedstrijd. x:
Nee o.o'
N'ja, ik ga aan de opdracht van de schrijfwedstrijd. x:
xSoParanoid zei op 30 aug 2010 - 13:59:
aawh ;3 ik wil weer een eige verhaal schrijven.[wel word gebeta'd natuurlijk] maar geen idee wat enzo.
aawh ;3 ik wil weer een eige verhaal schrijven.
VampireFangs zei op 30 aug 2010 - 14:21:
Ik moet 17 boeken kaften en en mijn geschiedenis leraar zei dat ik er 'Honeymoon-achtig' uitzag en en shoot me gewoon ><
School suckt D:
Oh, ja, hoi dudes ^^
Ik moet 17 boeken kaften en en mijn geschiedenis leraar zei dat ik er 'Honeymoon-achtig' uitzag en en shoot me gewoon ><
School suckt D:
Oh, ja, hoi dudes ^^
OEPS SORRY XD