Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89
Offtopic 89
Kayley zei op 4 sep 2010 - 20:34:
Ik kwam als laatste aan. Want ik had mijn ene trein gemist. En toen schaamde ik me dus dood, omdat niemand mijn sms'je had anagekregen, en ze dus allemaal moesten wachten.
Ik kwam als laatste aan. Want ik had mijn ene trein gemist. En toen schaamde ik me dus dood, omdat niemand mijn sms'je had anagekregen, en ze dus allemaal moesten wachten.
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:34:
(...)Twee officiële FanFic-meetings. ^^
Sry typfoutje
En hebben jullie eigenlijk al veel meetings gehad ?
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 20:35:
Ik ben alleen naar de alleereerste geweest :3! en ik hopop dit keer ook dan is dit mijn 2de ff meeting.
Ik ben alleen naar de alleereerste geweest :3! en ik hopop dit keer ook dan is dit mijn 2de ff meeting.
Rianne zei op 4 sep 2010 - 20:36:
Ik heb dat niet eens meegekregen weet je XD Kwamen wij niet tegelijk met jou aan dan?
Ik heb dat niet eens meegekregen weet je XD Kwamen wij niet tegelijk met jou aan dan?
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:37:
Melis & ik zaten in dezelfde trein als Yasmine en jij en shizzle, maar dat wisten we dus niet. En jullie kwamen uit een wagon dichterbij de roltrappen, dus jullie stonden voor ons, en Melis & ik zagen zo een bandana en een krullenhoofd, en wij zo tegen elkaar: 'Yasmine. En nog iemand. Toch?' x)
(...)Nee, Kay kwam als laatste. ^^
Melis & ik zaten in dezelfde trein als Yasmine en jij en shizzle, maar dat wisten we dus niet. En jullie kwamen uit een wagon dichterbij de roltrappen, dus jullie stonden voor ons, en Melis & ik zagen zo een bandana en een krullenhoofd, en wij zo tegen elkaar: 'Yasmine. En nog iemand. Toch?' x)
Rianne zei op 4 sep 2010 - 20:42:
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oh ja, dat was echt té melig.
(...) Nee, Kay kwam als laatste. ^^
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oh ja, dat was echt té melig.
Torresss zei op 4 sep 2010 - 20:45:
Ik weet zeker dat de volgende meeting geweldig word als ik dit lees
xjeszell zei op 4 sep 2010 - 20:45:
neversay zei op 4 sep 2010 - 20:47:
Wie heeft is er hier eigelijknet als mij nog nooit naar een meeting geweest?
Wie heeft is er hier eigelijk
xjeszell zei op 4 sep 2010 - 20:48:
Meeting over het algemeen, of meeting van FanFic?
Wie heeft is er hier eigelijknet als mijnog nooit naar een meeting geweest?
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:48:
Ik hoop ik ook ='3En hoe zie jij eruit?
En ik heb trouwens dezhda gezien in fototopic, jij mooi (:
En danique wat heb jij mooi blond haar :3!
jorinloveth zei op 4 sep 2010 - 20:49:
Ik, helaas
Wie heeft is er hier eigelijknet als mijnog nooit naar een meeting geweest?
Ik, helaas
neversay zei op 4 sep 2010 - 20:49:
Algemeen x']
(...)
Algemeen x']
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.
- P!ATD