Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90
Offtopic 90
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 21:37:
@Danique: Je hoeft ook helemaal niet weg!
Desnoods kidnappen we je
:x
Edit@Emma ik bedoel natuurlijk @Bo: groep vijf dan net weer niet x'D Maar groep 8 nog wel. Al lijkt dat zóóóóó lang geleden. Maar de eerste dat lijkt nog maar pas geleden. Echt weird.
@Danique: Je hoeft ook helemaal niet weg!
Desnoods kidnappen we je
:x
Edit
xEmma zei op 5 sep 2010 - 21:38:
Ik had eerlijkgezegd ook niet verwacht dat er heel veel Q'ers zouden blijven. FF is gewoon heel anders, en als je Q gewend bent kan ik me voorstellen dat je liever daar bent. Net zoals ik vaker online ben op FF, maar dan omgekeerd
ik doe weer slim><
Ik had eerlijkgezegd ook niet verwacht dat er heel veel Q'ers zouden blijven. FF is gewoon heel anders, en als je Q gewend bent kan ik me voorstellen dat je liever daar bent. Net zoals ik vaker online ben op FF, maar dan omgekeerd
Torresss zei op 5 sep 2010 - 21:39:
oeeh, nou... Het lukt je niet mij weg te jagen
Ik heb ze weggejaagd
oeeh, nou... Het lukt je niet mij weg te jagen
Kayley zei op 5 sep 2010 - 21:41:
Degenen die Yasmine overleven, zijn waardige FF'ers...
Oké, zo erg is Yas niet, sorry.
neversay zei op 5 sep 2010 - 21:41:
Ik kan me eigenlijk geen leven zonder FanFic voorstellen.
Ik ben dan niet close met iemand hier, maar het voelt gewoon zo ontzettend goed x]
Ik kan me eigenlijk geen leven zonder FanFic voorstellen.
Ik ben dan niet close met iemand hier, maar het voelt gewoon zo ontzettend goed x]
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 21:42:
*plat*
Ik was eigenlijk al weggejaagd voor ik kwam.
Hoe vind je die?
*plat*
Torresss zei op 5 sep 2010 - 21:42:
haha oké, om één of andere reden moest ik hierom lachen x]
haha oké, om één of andere reden moest ik hierom lachen x]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:43:
Niet lachen, het is echt zo. Ik zit hier al best lang, en op het forum ook al best lang, maar ik durfde gewoon nooit te reageren. Dus eigenlijk was ik, als je er op een bepaalde manier -waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat kan zien- naar kijkt, al weggejaagd voor ik daadwerkelijk kwam.
Niet lachen, het is echt zo. Ik zit hier al best lang, en op het forum ook al best lang, maar ik durfde gewoon nooit te reageren. Dus eigenlijk was ik, als je er op een bepaalde manier -waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat kan zien- naar kijkt, al weggejaagd voor ik daadwerkelijk kwam.
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 21:44:
& geef toe, zo eng zijn we toch niet?
Niet lachen, het is echt zo. Ik zit hier al best lang, en op het forum ook al best lang, maar ik durfde gewoon nooit te reageren. Dus eigenlijk was ik, als je er op een bepaalde manier -waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat kan zien- naar kijkt, al weggejaagd voor ik daadwerkelijk kwam.Maar uiteindelijk ben je toch gekomen. ^^
& geef toe, zo eng zijn we toch niet?