Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 94
Offtopic 94
CosmicPurple zei op 10 sep 2010 - 19:45:
Ik ga ook eens briefjes proberen schrijven... In mijn rampzalige handschrift, dat zal nog wat worden! x)
Ik ga ook eens briefjes proberen schrijven... In mijn rampzalige handschrift, dat zal nog wat worden! x)
neversay zei op 10 sep 2010 - 19:48:
Mijn handschrift is ook niet om aan te lezen x']
Maargoed wie dus ooit een brief van me krijgt, de keus is aan jou of je hem open maakt of niet x']
Maargoed wie dus ooit een brief van me krijgt, de keus is aan jou of je hem open maakt of niet x']
KolaLollie zei op 10 sep 2010 - 19:49:
mwhiii. <3
mijnhandschriftsucktook. ^^''
[enikhebtotnutoebijiedereenopgeschrevendatikdenkdatmijnvulligzoopraakt. maar. hij. raaktnietop. hijis. like. magisch.]
mwhiii. <3
mijnhandschriftsucktook. ^^''
[enikhebtotnutoebijiedereenopgeschrevendatikdenkdatmijnvulligzoopraakt. maar. hij. raaktnietop. hijis. like. magisch.]
Bodine zei op 10 sep 2010 - 19:49:
Ik open al mijn brieven. [a]
En ik lees ze. Eén keer, twee keer, sommige stukjes drie keer, en dan na een poosje weer helemaal opnieuw.
En elke keer krijg ik dan weer een bigsmile van hier tot tokioooooo op mijn gezicht. ;D
Ik open al mijn brieven. [a]
En ik lees ze. Eén keer, twee keer, sommige stukjes drie keer, en dan na een poosje weer helemaal opnieuw.
En elke keer krijg ik dan weer een bigsmile van hier tot tokioooooo op mijn gezicht. ;D
VampireFangs zei op 10 sep 2010 - 19:50:
Ik ga ook briefjes schrijven wanneer ik weer postzegels heb 8D
Ik ga ook briefjes schrijven wanneer ik weer postzegels heb 8D
xjeszell zei op 10 sep 2010 - 19:50:
CosmicPurple zei op 10 sep 2010 - 19:51:
Ik heb trouwens mijn FF-postpakket op mijn nachttafel liggen, dat heb ik intussen ook een keer of 100 gelezen ^^
Ik heb trouwens mijn FF-postpakket op mijn nachttafel liggen, dat heb ik intussen ook een keer of 100 gelezen ^^
neversay zei op 10 sep 2010 - 19:51:
Ik heb nog heel veel kinderpostzegels liggen GheGhe ^^
Ik heb nog heel veel kinderpostzegels liggen GheGhe ^^
Bodine zei op 10 sep 2010 - 19:52:
Nee Jess, je praat onzin. Jouw handschrift is gewoon leesbaar (ik geef toe dat het niet prachtig is en dat het over het hele papier heenzwiert, maar geloof me, het is leesbaar). --"
Nee Jess, je praat onzin. Jouw handschrift is gewoon leesbaar (ik geef toe dat het niet prachtig is en dat het over het hele papier heenzwiert, maar geloof me, het is leesbaar). --"
VampireFangs zei op 10 sep 2010 - 19:52:
Wie wilt mijn geniale tekst op een tokio hotel ansichtkaart?:'D -kuch- als ik ze al niet verbruikt heb
Wie wilt mijn geniale tekst op een tokio hotel ansichtkaart?:'D -kuch- als ik ze al niet verbruikt heb
xjeszell zei op 10 sep 2010 - 19:53:
Hmm, ik krijg van anderen te horen dat het niet leesbaar is. Misschien ligt dat dan aan hen (:
Hmm, ik krijg van anderen te horen dat het niet leesbaar is. Misschien ligt dat dan aan hen (:
MyReflection zei op 10 sep 2010 - 19:53:
Ikke Ikke
Alleen heb je geen adres.
Ikke Ikke
Alleen heb je geen adres.
xNadezhda zei op 10 sep 2010 - 19:53:
Hoe vond je dat nou eigenlijk?
[/like, 'een keer of 100' schijnt te betekenen dat je het leuk vond, maar details? :a]
Ik heb trouwens mijn FF-postpakket op mijn nachttafel liggen, dat heb ik intussen ook een keer of 100 gelezen ^^Je bedoelt dat ene dat wij je geschreven hebben? ;D
Hoe vond je dat nou eigenlijk?
[/like, 'een keer of 100' schijnt te betekenen dat je het leuk vond, maar details? :a]
KolaLollie zei op 10 sep 2010 - 19:54:
OHOHOH. IKHEBHARRYPOTTERKAARTEN.
[alsin. diedingen. dieje. opdepostdoet. datsoortkaarten. ^^]
OHOHOH. IKHEBHARRYPOTTERKAARTEN.
[alsin. diedingen. dieje. opdepostdoet. datsoortkaarten. ^^]
YAY!
Keep smilin’ people..
And the world will smile back, once..