Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Lovetopic.
Lovetopic.
Bodine zei op 12 okt 2010 - 18:57:
Zelfs normaal is 'ie niet waard. Ik bedoel, hij negeert jou gewoon, terwijl hij wel zegt dat hij er altijd voor je is. Ik weet niet wat zijn betekenis van vriendschap is, maar hij lijkt niets op de mijne. Ik heb echt de neiging om die lul nu te smsen om te vragen of 'ie wel weet wat een lul die is, maar 'k doe het niet.
Zelfs normaal is 'ie niet waard. Ik bedoel, hij negeert jou gewoon, terwijl hij wel zegt dat hij er altijd voor je is. Ik weet niet wat zijn betekenis van vriendschap is, maar hij lijkt niets op de mijne. Ik heb echt de neiging om die lul nu te smsen om te vragen of 'ie wel weet wat een lul die is, maar 'k doe het niet.
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 19:01:
Dat is zonde van je SMS'jes, want wss sms't ie toch niet terug. :x
En nja. Volgens mij is zijn betekeis van vriendschap inderdaad anders dan de jouwe of de mijne of van wie dan ook. Maar 't zou triest zijn als ik doe zoals hij deed.
Dat is zonde van je SMS'jes, want wss sms't ie toch niet terug. :x
En nja. Volgens mij is zijn betekeis van vriendschap inderdaad anders dan de jouwe of de mijne of van wie dan ook. Maar 't zou triest zijn als ik doe zoals hij deed.
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:02:
Ik zeg: blokkeer 'm.
Want om nu nog te gaan zeggen dat 'ie lief is, als je in een goed humeur bent, dat is idd not done. (:
Ik zeg: blokkeer 'm.
Want om nu nog te gaan zeggen dat 'ie lief is, als je in een goed humeur bent, dat is idd not done. (:
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 19:05:
Nee, ik bedoelde meer.. Dat negeren. Nja, dat soort dingen houd ik toch niet vol. Zo. Nu staat er een streep door z'n naam. En van de week de foto in m'n agenda maar vervangen. :3
Of ik doe er een foto in van de meeting<3.
Nee, ik bedoelde meer.. Dat negeren. Nja, dat soort dingen houd ik toch niet vol. Zo. Nu staat er een streep door z'n naam. En van de week de foto in m'n agenda maar vervangen. :3
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 19:05:
OOH Ja mok dan maar door :x en heb schijt
je bent ontzettend lekker! (vatnietverkeerdop)
XD en je vind vast wel een ander leuke gast.
Ik ga geen moeite meer doen. Hij heeft me te vaak gekwetst. Ik doe gewoon normaal, maar ik ga echt niet meer lief doen.
Enen. Hmpf. Thanks?<3
OOH Ja mok dan maar door :x en heb schijt
je bent ontzettend lekker! (vatnietverkeerdop)
XD en je vind vast wel een ander leuke gast.
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 19:07:
Geen hand vol, maar een land vol^^.
Er zijn vast meer leukere jongens in de wereld. :3
Geen hand vol, maar een land vol^^.
Er zijn vast meer leuke
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:08:
Die wel normaal doen, en je niet als afval behandelen. :]
Die wel normaal doen, en je niet als afval behandelen. :]
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 19:13:
Inderdaad. Lijkt me niet dat iedereen zoals K is o.o
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 19:20:
o.o hij wilt je al zo lang zien en dan heeft tie dat opeens wilt hij je niet meer
wat een rare..
o.o hij wilt je al zo lang zien en dan heeft tie dat opeens wilt hij je niet meer
wat een rare..
Bodine zei op 12 okt 2010 - 19:21:
@Suk; daarvoor had 'ie ook al heel regelmatig negeerbuien.
@Suk; daarvoor had 'ie ook al heel regelmatig negeerbuien.
xSoParanoid zei op 12 okt 2010 - 19:24:
ooh dan laat je hem branden in de hell. als zijn perfecte chickie opeens nie zo perfect lijkt en dan jou opeens weer wilt spreken BURN HIM BURRRN BURRRN
Wat zij zegt. ;x
ooh dan laat je hem branden in de hell. als zijn perfecte chickie opeens nie zo perfect lijkt en dan jou opeens weer wilt spreken BURN HIM BURRRN BURRRN
Kayley zei op 12 okt 2010 - 19:26:
Zucht.
When will men change? Jess, jij vind vast wel een jongen die leuk is, en die jou behandelt zoals hij zou moeten. K is blijkbaar niet de juiste.
Zucht.
When will men change? Jess, jij vind vast wel een jongen die leuk is, en die jou behandelt zoals hij zou moeten. K is blijkbaar niet de juiste.
xDevilBitch zei op 12 okt 2010 - 19:49:
Jij vindt ook wel een leuk iemand. En wie weet wel sneller dan je denkt. ^^
Zucht.
Jij vindt ook wel een leuk iemand. En wie weet wel sneller dan je denkt. ^^
Love is the most important thing ~Fernando Torres
Hier kan je alles over hem of haar kwijt,
Geef anderen tips,
luister naar ze,
schrijf een 500 woorden lange post over hem of haar,
post hier alles wat met liefde te maken heeft <3.