Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 113.
Offtopic 113.
xEmma zei op 17 okt 2010 - 12:50:
Ik wil het wel zeggen hoor, maar het is écht niet leuk.
xSoParanoid zei op 17 okt 2010 - 12:55:
o__O nu ben ik benieuwd
o__O nu ben ik benieuwd
Bodine zei op 17 okt 2010 - 12:55:
Oh, nou ja, als je het niet wil vertellen moet je het niet doen.
Maar ik ben heel nieuwsgierig, dus stiekem wil ik het heel graag weten. [a]
Oh, nou ja, als je het niet wil vertellen moet je het niet doen.
Maar ik ben heel nieuwsgierig, dus stiekem wil ik het heel graag weten. [a]
xEmma zei op 17 okt 2010 - 13:01:
Het was zó vreselijk zielig. De laatste twee dagen vooral haar getroost. Kwam ook 's nachts naar me toe en alles. Ik heb de hele busreis niet geslapen, opdat zij rustiger kon slapen.
Het was zó vreselijk zielig. De laatste twee dagen vooral haar getroost. Kwam ook 's nachts naar me toe en alles. Ik heb de hele busreis niet geslapen, opdat zij rustiger kon slapen.
xSoParanoid zei op 17 okt 2010 - 13:01:
AAH o.o wtff. ;x dat is idd erg.
Een van mijn beste vriendinnen is in Rome aangerand.
AAH o.o wtff. ;x dat is idd erg.
Bodine zei op 17 okt 2010 - 13:26:
Ik had ook zoiets in Engeland. Zijn we halverwege de week, krijgt een jongen uit m'n klas een telefoontje dat zijn oma is overleden. En dat de begrafenis op de dag was dat wij terugkwamen. En natuurlijk, natuurlijk was de zee wild, kwamen we in het Ijslandse netwerk terecht -wtf?- en hadden we uren vertraging...
Maar @ Emma; je bent wel heel lief voor d'r. ^^
Ik had ook zoiets in Engeland. Zijn we halverwege de week, krijgt een jongen uit m'n klas een telefoontje dat zijn oma is overleden. En dat de begrafenis op de dag was dat wij terugkwamen. En natuurlijk, natuurlijk was de zee wild, kwamen we in het Ijslandse netwerk terecht -wtf?- en hadden we uren vertraging...
Maar @ Emma; je bent wel heel lief voor d'r. ^^
xEmma zei op 17 okt 2010 - 13:26:
Heel veel Italianen zijn engig, maar dit was echt vreselijk. Ze waren met z'n zessen o.o
Heel veel Italianen zijn engig, maar dit was echt vreselijk. Ze waren met z'n zessen o.o
Priscilla zei op 17 okt 2010 - 13:26:
Auw O_o
Auw O_o
<3