Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 118
Offtopic 118
xEmma zei op 4 nov 2010 - 19:39:
(...)Dat laatste deel hoeft niet altijd, maar ik weet niet wanneer wel en wanner niet ><
volgens mij moet je het alleen delen door (wortel) (a1[kwadraat] + a2[kwadraat] + a3 [kwadraat]) en niet met dat achterste stuk er nog bij.
Bodine zei op 4 nov 2010 - 19:42:
De eerste ging ik maar net over. ^^
En in de tweede en derde met een 7,5 gemiddeld, dus dat is een acht. Vind ik.
De eerste was gewoon een ramp. En de vierde gaat eigenlijk wel redelijk. (:
@ Juul; jij zit toch ook in de vierde?
De eerste ging ik maar net over. ^^
En in de tweede en derde met een 7,5 gemiddeld, dus dat is een acht. Vind ik.
De eerste was gewoon een ramp. En de vierde gaat eigenlijk wel redelijk. (:
@ Juul; jij zit toch ook in de vierde?
Bodine zei op 4 nov 2010 - 19:44:
Und hoe gaat het? ^^
Want bij ons zeuren ze heel erg over de grootte van de stap en zo. En dat is heel irritant.
Und hoe gaat het? ^^
Want bij ons zeuren ze heel erg over de grootte van de stap en zo. En dat is heel irritant.
VampireFangs zei op 4 nov 2010 - 19:45:
@Juul; Oh^^ Ik moet een profielkeuze maken binnenkort (3de) en uit mijn klas wilt er maar 1 persoon CM doen, maar die zou echt goed passen in een kunstacademie (:
@Juul; Oh^^ Ik moet een profielkeuze maken binnenkort (3de) en uit mijn klas wilt er maar 1 persoon CM doen, maar die zou echt goed passen in een kunstacademie (:
Rianne zei op 4 nov 2010 - 19:57:
In ieder geval niet voor de afstand tussen een punt en een lijn. en volgens mij vergat je de +c, boven de lijn DD
(...)Dat laatste deel hoeft niet altijd, maar ik weet niet wanneer wel en wanner niet ><
In ieder geval niet voor de afstand tussen een punt en een lijn. en volgens mij vergat je de +c, boven de lijn DD
xDevilBitch zei op 4 nov 2010 - 20:24:
Ik ga NT kiezen met Duits en Latijn (denk ik... Duits weet ik wel zeker, ik hí¡í¡t Frans).
Ik ga NT kiezen met Duits en Latijn (denk ik... Duits weet ik wel zeker, ik hí¡í¡t Frans).
MoonRocker zei op 4 nov 2010 - 20:29:
@Bo: bij ons is het constant: "bewaar deze informatie goed, dit heb je nodig voor je examen!" en dat zeggen ze dan niet gewoon 1 keer, maar echt elke les ofzo. Like, HOE ZENUWACHTIG WIL JE ME HEBBEN o.o
@Mak: ah, dat kan (: Wat ga jij kiezen denk je?
-ofhadjedatalgezegdenhebikdaaroverheengelezen?-
@Bo: bij ons is het constant: "bewaar deze informatie goed, dit heb je nodig voor je examen!" en dat zeggen ze dan niet gewoon 1 keer, maar echt elke les ofzo. Like, HOE ZENUWACHTIG WIL JE ME HEBBEN o.o
@Mak: ah, dat kan (: Wat ga jij kiezen denk je?
-ofhadjedatalgezegdenhebikdaaroverheengelezen?-
YarahartBill zei op 4 nov 2010 - 21:01:
Yeah!!
Gistr jarig!!
Morgen PARTY!!
Zaterdag verjaardag voor de buren.
Ben helemaal dood in het weekend.
support me FF!!
krijg hele zware dagen!
allemaal sneedjes in me handen van het kadopapier,
misselijk van de taart en hyper van mensen om me heen.
hahaa grapjee ^^
Yeah!!
Gistr jarig!!
Morgen PARTY!!
Zaterdag verjaardag voor de buren.
Ben helemaal dood in het weekend.
support me FF!!
krijg hele zware dagen!
allemaal sneedjes in me handen van het kadopapier,
misselijk van de taart en hyper van mensen om me heen.
hahaa grapjee ^^
Torresss zei op 4 nov 2010 - 21:33:
wauw. Eindelijk mn boek uit.
LAAAAT IK BEGINNEN AAN DE REST VAN MIJN HUISWERK
wauw. Eindelijk mn boek uit.
LAAAAT IK BEGINNEN AAN DE REST VAN MIJN HUISWERK
TWINcest zei op 4 nov 2010 - 23:18:
CM is de bom man!
Heb ik ook gedaan :]
Ik had: Geschiedenis/Kunstgeschiedenis/Tekenen/Biologie/Engels/Frans/Nederlands/
Gym/Maatschappijleer/Maatschappijleer en wetenschappen.. volgens mij was dat het.
CM is de bom man!
Heb ik ook gedaan :]
Ik had: Geschiedenis/Kunstgeschiedenis/Tekenen/Biologie/Engels/Frans/Nederlands/
Gym/Maatschappijleer/Maatschappijleer en wetenschappen.. volgens mij was dat het.
CosmicPurple zei op 5 nov 2010 - 11:17:
"Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year olds I know still don't."
Baz Luhrmann - Sunscreen
Hah.
Ik heb geen enkel idee wat ik met mijn leven ga doen. ><
"Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year olds I know still don't."
Baz Luhrmann - Sunscreen
Hah.
jorinloveth zei op 5 nov 2010 - 14:49:
LEUTE! Anke was komen slapen en het was leuk 8D
veel gelachen en lang opgebleven
LEUTE! Anke was komen slapen en het was leuk 8D
veel gelachen en lang opgebleven