Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Yay!-topic
Het Yay!-topic
VampireFangs zei op 31 dec 2010 - 22:43:
Yay, ik stikte net bijna in mijn chips, maar overleefde het (:
Yay, ik stikte net bijna in mijn chips, maar overleefde het (:
Vespertine zei op 1 jan 2011 - 0:18:
Yay! Ik heb daarnet bijna-gewonnen met Risk! En daarna gaf mijn broer zich maar over, dus was mijn opdracht vervuld, want ik moest zijn legers vernietigen. _o_
Yay! Ik heb daarnet bijna-gewonnen met Risk! En daarna gaf mijn broer zich maar over, dus was mijn opdracht vervuld, want ik moest zijn legers vernietigen. _o_
Bodine zei op 1 jan 2011 - 2:37:
Yay, wij kunnen niet slapen omdat m'n mp3 nog niet opgeladen is.
[enhetisnoggeen2011]
Yay, wij kunnen niet slapen omdat m'n mp3 nog niet opgeladen is.
[enhetisnoggeen2011]
jorinloveth zei op 1 jan 2011 - 2:43:
Yaaiy, ik heb weer een stukje Humanoid geschreven, ik kan nu aan hoofdstuk 65 beginnen c: *proud*
Yaaiy, ik heb weer een stukje Humanoid geschreven, ik kan nu aan hoofdstuk 65 beginnen c: *proud*
MoonRocker zei op 1 jan 2011 - 2:47:
Yay, ik heb in 2010 How We Lost Him gefinished <3 So happy!
Yay, ik heb in 2010 How We Lost Him gefinished <3 So happy!
TWINcest zei op 1 jan 2011 - 14:09:
Het zal wel aan mij liggen, maar de tijd klopt voor geen aars -0_
Het zal wel aan mij liggen, maar de tijd klopt voor geen aars -0_
xEmma zei op 1 jan 2011 - 14:28:
Miep, dit jaar is heel gezellig begonnen ! Hopen dat de rest van het jaar even leuk wordt :3
[hoewel volgens het tin er mensen over mij gaan roddelen achter mijn rug om ._.]
[Dan moet je tin smelten en in een bak water gooien, en de vorm die het dan aanneemt zegt iets over het komende jaar..]
Miep, dit jaar is heel gezellig begonnen ! Hopen dat de rest van het jaar even leuk wordt :3
[hoewel volgens het tin er mensen over mij gaan roddelen achter mijn rug om ._.]
Bodine zei op 1 jan 2011 - 16:02:
YAAAAY wij hoorden vandaag twee keer Maybe op de radio!
YAAAAY wij hoorden vandaag twee keer Maybe op de radio!
Om jezelf op te vrolijken in een off day,
of om een prachtige dag met het forum te delen.
Van een beetje blij worden tot superdupergelukkig zijn.
Omdat er nooit een te veel aan happiness kan zijn. Ik heb een beetje rond gezocht, maar volgens mij is er nog niet zo'n topic, hé? Anders verwijdert iemand deze maar weer.
Yay, want ik heb voor mijn verjaardag van Het Lief een groot, zacht, warm dekentje gekregen. Exit koude nachten op kot!