Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 137
Offtopic 137
NovaFlowne zei op 5 feb 2011 - 20:00:
Weet je? Op de een of andere manier staat zwarte nagellak mij dus echt niet. :'D
(...)
<3
Mijn nagels zijn weer kleurloos. Ze zijn heel vaak zwart.
Weet je? Op de een of andere manier staat zwarte nagellak mij dus echt niet. :'D
jorinloveth zei op 5 feb 2011 - 20:08:
^ik draag alleen maar zwarte of soms rode nagellak xd
^ik draag alleen maar zwarte of soms rode nagellak xd
Priscilla zei op 5 feb 2011 - 20:12:
Ik heb soms ook grijze. of paars. meer heb ik eig niet.
Ik heb soms ook grijze. of paars. meer heb ik eig niet.
MoonRocker zei op 5 feb 2011 - 20:14:
Ik heb pas al mijn nagellakpotjes geteld. Ik heb er 22. o.o
Ik heb pas al mijn nagellakpotjes geteld. Ik heb er 22. o.o
YarahartBill zei op 5 feb 2011 - 20:15:
[komt binnen vallen]
Mensen ik krijg eeen birl!!
Yeah! Dan kan ik het bord weer zien!!
Me nerd bril is onder weg!!
En ff om verder over nagellak te praten.
Ik draaaag bijna altijd of donker paars, of grijs of zwarte nagellak.
Ik hou niet van nagels die naturel zijn. [bij mezelf dan.] C:
[komt binnen vallen]
Mensen ik krijg eeen birl!!
Yeah! Dan kan ik het bord weer zien!!
Me nerd bril is onder weg!!
En ff om verder over nagellak te praten.
Ik draaaag bijna altijd of donker paars, of grijs of zwarte nagellak.
Ik hou niet van nagels die naturel zijn. [bij mezelf dan.] C:
YarahartBill zei op 5 feb 2011 - 20:21:
Nu we het toch over nagellak hebben. Ik heb mijne er gistr afgehaald.
En ik ga ze nu lekker paars schilderen C;
Nu we het toch over nagellak hebben. Ik heb mijne er gistr afgehaald.
En ik ga ze nu lekker paars schilderen C;
jorinloveth zei op 5 feb 2011 - 20:25:
ik heb 3 zwarte potjes, 1 rood en 1 wit, maar die witte is niet meer goed ofzo, die is echt heel loperig geworden o.o
ik heb 3 zwarte potjes, 1 rood en 1 wit, maar die witte is niet meer goed ofzo, die is echt heel loperig geworden o.o
neversay zei op 5 feb 2011 - 20:26:
@Yara: Een bril is zo slecht nog niet hoor ^^ Ik krijk binnenkort (hopelijk) een nieuwe ;D
@Yara: Een bril is zo slecht nog niet hoor ^^ Ik krijk binnenkort (hopelijk) een nieuwe ;D
MoonRocker zei op 5 feb 2011 - 20:40:
Ik heb metallic kleuren, normale kleuren, matte kleuren, glitterkleuren, topcoat etc. Maar ik heb m'n nagels kort geknipt want ze waren irritant, dus ik denk dat ik ze maar weer zwart lak, anders ga ik heel de tijd aan zitten en worden ze nooit langer *fail*
@Yara: brillen zijn leuk :] En ik weet hoe fijn het is als je éindelijk het bord weer normaal scherp kunt zien.
Ik heb metallic kleuren, normale kleuren, matte kleuren, glitterkleuren, topcoat etc. Maar ik heb m'n nagels kort geknipt want ze waren irritant, dus ik denk dat ik ze maar weer zwart lak, anders ga ik heel de tijd aan zitten en worden ze nooit langer *fail*
@Yara: brillen zijn leuk :] En ik weet hoe fijn het is als je éindelijk het bord weer normaal scherp kunt zien.
xEmma zei op 5 feb 2011 - 20:40:
ik heb *denkt* een zwarte nagellak, twee rode, een blauwe, een paarse, een glitter, een naturel en nog héél veel roze-achtige. Oh, en een witte. en ze liggen overal en nergens door het huis verspreid x)
ik heb *denkt* een zwarte nagellak, twee rode, een blauwe, een paarse, een glitter, een naturel en nog héél veel roze-achtige. Oh, en een witte. en ze liggen overal en nergens door het huis verspreid x)
Yaaiy. c: