Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 140
Offtopic 140
Mine zei op 13 feb 2011 - 20:25:
Als ik de sportklas mee telt (op school 3 uur meer gym in de week en om de vier weken een andere sport)
Dan heb ik: gevoetbalt, geklimt, getennist, Gejudoodt, gebasketbalt
Als ik de sportklas mee telt (op school 3 uur meer gym in de week en om de vier weken een andere sport)
Dan heb ik: gevoetbalt, geklimt, getennist, Gejudoodt, gebasketbalt
Bodine zei op 13 feb 2011 - 20:25:
JE MOCHT NIET VERDER? O.O
Ik heb. Ik heb. A, B, C, snorkelen 1, snorkelen 2, snorkelen 3, zwemvaardigheid 1, zwemvaardigheid 2, zwemvaardigheid 3, reddingsbrevet 3, reddingsbrevet 4, conditiebrevet 1, conditiebrevet 2 & ik geef les.
Oh ik heb ook gezwommen. heb A en B. mocht niet meer verder van mama. wilde wel.
Ik heb. Ik heb. A, B, C, snorkelen 1, snorkelen 2, snorkelen 3, zwemvaardigheid 1, zwemvaardigheid 2, zwemvaardigheid 3, reddingsbrevet 3, reddingsbrevet 4, conditiebrevet 1, conditiebrevet 2 & ik geef les.
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 20:26:
Ik heb alleen maar A. dus iemand moet me redden als Nederland dan uiteindelijk
gaat zinken..
Ik heb alleen maar A. dus iemand moet me redden als Nederland dan uiteindelijk
gaat zinken..
Eliros zei op 13 feb 2011 - 20:26:
Ik ben lui. Ik heb op zwemmen gezeten tot ik mijn kikker had, mijn A, B, of wat dan ook heb ik nooit gehaald omdat ik niet meer verder wilde.
Daarna heb ik acht weken tennis gedaan, maar dat was ik ook zat, nu doe ik aan sneltypen en (film)marathons.
Ja. Ik ben héél erg sportief, het is gewoon niet meer normaal.
Ik ben lui. Ik heb op zwemmen gezeten tot ik mijn kikker had, mijn A, B, of wat dan ook heb ik nooit gehaald omdat ik niet meer verder wilde.
Daarna heb ik acht weken tennis gedaan, maar dat was ik ook zat, nu doe ik aan sneltypen en (film)marathons.
Mine zei op 13 feb 2011 - 20:27:
KikkeR?
KikkeR?
LxKaulitz zei op 13 feb 2011 - 20:28:
A, B, C diploma.
Over diploma's gesproken.
Ik vond laatst mijn veterstrikdiploma, how dope is that? hmm?
A, B, C diploma.
Over diploma's gesproken.
Ik vond laatst mijn veterstrikdiploma, how dope is that? hmm?
xNadezhda zei op 13 feb 2011 - 20:28:
Ik ben ook lui... Ik heb A en B, maar officieel alleen A omdat ik voor B alleen maar proefzwemmen en nooit afzwemmen heb gedaan. & ik heb ooit een aantal jaar op turnen gezeten, maar daar zit ik al een eeuwigheid niet meer op. Nu fiets ik elke schooldag, twaalf kilometer naar school en twaalf kilometer terug. :3
Ik ben ook lui... Ik heb A en B, maar officieel alleen A omdat ik voor B alleen maar proefzwemmen en nooit afzwemmen heb gedaan. & ik heb ooit een aantal jaar op turnen gezeten, maar daar zit ik al een eeuwigheid niet meer op. Nu fiets ik elke schooldag, twaalf kilometer naar school en twaalf kilometer terug. :3
Eliros zei op 13 feb 2011 - 20:28:
Nou ja, mijn tante was zwemlerares, dus ik het van haar geleerd. Ik heb dus alleen de diploma's niet.
(...)Oui, dat je in het water kan springen. x'D
KikkeR?
Nou ja, mijn tante was zwemlerares, dus ik het van haar geleerd. Ik heb dus alleen de diploma's niet.
Monster23 zei op 13 feb 2011 - 20:28:
o.o
Ik heb ook maar A en B, maar dat komt omdat ik m'n arm had gebroken voor het diplomazwemmen, anders had ik C en misschien zwemvaardigheid 1 gehad >.<
Anyways, omg, jij hebt echt veel zwemdiploma's o.o
(...)
o.o
Ik heb ook maar A en B, maar dat komt omdat ik m'n arm had gebroken voor het diplomazwemmen, anders had ik C en misschien zwemvaardigheid 1 gehad >.<
Anyways, omg, jij hebt echt veel zwemdiploma's o.o
Mine zei op 13 feb 2011 - 20:29:
Die hebben wij niet
(...)Oui, dat je in het water kan springen. x'D
Die hebben wij niet
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 20:29:
Ik heb A, B, C, survival 1, survival 2, survival 3, snorkelen 1, snorkelen 2, snorkelen 3, reddingsbrevet 1, reddingsbrevet 2 en reddingsbrevet 3.
Toen moest ik nog 1,5 jaar lang schoolzwemmen zonder iets te doen.
Ik heb A, B, C, survival 1, survival 2, survival 3, snorkelen 1, snorkelen 2, snorkelen 3, reddingsbrevet 1, reddingsbrevet 2 en reddingsbrevet 3.
Toen moest ik nog 1,5 jaar lang schoolzwemmen zonder iets te doen.
Een nieuwe