Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 141
Offtopic 141
xjeszell zei op 13 feb 2011 - 22:30:
Nah. Dan ga ik ook maar. Anders ben ik straks als enige online. [nietdathettemerkenwasdatikerben.maarja.boeiend.]
Nah. Dan ga ik ook maar. Anders ben ik straks als enige online. [nietdathettemerkenwasdatikerben.maarja.boeiend.]
xEmma zei op 13 feb 2011 - 22:32:
Edit: Guys, ik voel me verlaten o.o
Succes nog met je opdrachten Emma :3Thanks! Heb ik wel nodig, haha, ze zijn belachelijk moeilijk. En mijn antwoorden kloppen niet met het antwoordenboek maar ik vind dat mijn antwoorden het antwoordenboek ownen dus dat ze toch kloppen
Edit: Guys, ik voel me verlaten o.o
xEmma zei op 13 feb 2011 - 22:49:
Yeah! Toch niet alleen ^^
[ik ga jou wel binnenkort verlaten. als ik mijn laatste som af heb. maar ssssh]
Yeah! Toch niet alleen ^^
[ik ga jou wel binnenkort verlaten. als ik mijn laatste som af heb. maar ssssh]
V0nneke zei op 13 feb 2011 - 22:51:
Eigenlijk is dit nu gewoon de megachat die op het fanficforum ontbreekt. Maar dat ga ik niet bij de suggesties zetten. Lijkt me niet zo verstandig
Eigenlijk is dit nu gewoon de megachat die op het fanficforum ontbreekt. Maar dat ga ik niet bij de suggesties zetten. Lijkt me niet zo verstandig
xEmma zei op 13 feb 2011 - 22:53:
We hebben geen megachat nodig aangezien we dit dus al hebben ^-^
Chat klinkt stom. Offtopic ruleert<3
We hebben geen megachat nodig aangezien we dit dus al hebben ^-^
Chat klinkt stom. Offtopic ruleert<3
V0nneke zei op 13 feb 2011 - 22:56:
Haha, okeey dan
Maar nu ga ik je ook verlaten, aangezien ik niet als laatste over wil blijven :3
Toedelidokie, en duim voor me voor het GeschiedenisSO voor morgen want ik ken het niet
xx
Haha, okeey dan
Maar nu ga ik je ook verlaten, aangezien ik niet als laatste over wil blijven :3
Toedelidokie, en duim voor me voor het GeschiedenisSO voor morgen want ik ken het niet
xx
Reb'l Fleur
Bad Feels So Good, Good Feels So Bad