Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 147
Offtopic 147
ZeroGravity zei op 18 feb 2011 - 16:51:
Ja, misschien wel. In het noorden is het cultuurloos. Stiekem wel :'D
KOMTDATFUCKINGDINGALWEERLANGSRIJDEN.
Ja, misschien wel. In het noorden is het cultuurloos. Stiekem wel :'D
KOMTDATFUCKINGDINGALWEERLANGSRIJDEN.
ZeroGravity zei op 18 feb 2011 - 16:56:
Haha, ja hoor. Ik zie die bestuurder al kijken :'D
Haha, ja hoor. Ik zie die bestuurder al kijken :'D
Mine zei op 18 feb 2011 - 17:00:
Ja. Mijn zus ook. Met mijn zwaffel zwaard. Daarna ging ze met een stel vriendinnen bij een vriend aan bellen. Deed die vriend open en toen...
Ja. Mijn zus ook. Met mijn zwaffel zwaard. Daarna ging ze met een stel vriendinnen bij een vriend aan bellen. Deed die vriend open en toen...
ZeroGravity zei op 18 feb 2011 - 17:04:
schrok hij zich dood en lachte zich daarna kapot? :'D
Maar ik ga efkes niet meer antwoorden, ik ga een nieuw stukje proberen te schrijven omdat ik dat aan iemand beloofd heb ^^
daag <3
schrok hij zich dood en lachte zich daarna kapot? :'D
Maar ik ga efkes niet meer antwoorden, ik ga een nieuw stukje proberen te schrijven omdat ik dat aan iemand beloofd heb ^^
daag <3
xEmma zei op 18 feb 2011 - 17:09:
Een paar stomme knuppels hebben iets met de meterkast gedaan en nu ligt het netwerk er uit. Wat betekent geen tv en nog veel erger: geen internet.
Ik typ dit nu op mijn mobiel, trouwens. En dat gaat langzaam.
Maar ik heb wel vandaag bijna vierhonderd woorden geschreven -vindt dat heel veel-
Een paar stomme knuppels hebben iets met de meterkast gedaan en nu ligt het netwerk er uit. Wat betekent geen tv en nog veel erger: geen internet.
Maar ik heb wel vandaag bijna vierhonderd woorden geschreven -vindt dat heel veel-
xjeszell zei op 18 feb 2011 - 17:12:
Wat dom!;o.
@Bodine; hii.
Wat dom!;o.
@Bodine; hii.
^_^