Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #7
Depressie topic #7
NaNaa zei op 24 feb 2011 - 18:02:
Mijn pony krult precies in mijn oog en ik heb geen clipje en het is te kort om langs mijn oor te strijk en ARHGJ. ><
Mijn pony krult precies in mijn oog en ik heb geen clipje en het is te kort om langs mijn oor te strijk en ARHGJ. ><
Eliros zei op 24 feb 2011 - 19:23:
Muh. Just kill me now. Nog vier pagina's studeren. --'
En mijn wangen doen pijn. En ik weet niet waarom. En het is vervelend en, en, muh. *jengelt*
Muh. Just kill me now. Nog vier pagina's studeren. --'
En mijn wangen doen pijn. En ik weet niet waarom. En het is vervelend en, en, muh. *jengelt*
MoonRocker zei op 24 feb 2011 - 22:42:
Terrorbuikpijn. Het Maandelijkse Probleem en mijn darmen besloten juist nu gaar te gaan doen. Lekker dan. --'
Terrorbuikpijn. Het Maandelijkse Probleem en mijn darmen besloten juist nu gaar te gaan doen. Lekker dan. --'
YarahartBill zei op 24 feb 2011 - 22:44:
Dat had ik ooook!!
En dat is echt niet fijn.
Dat had ik ooook!!
En dat is echt niet fijn.
xDevilBitch zei op 25 feb 2011 - 12:03:
Damn it, onze Office-cd is kapot, nu zit ik dus zonder Office en ik moet nog drie verslagen schrijven en één verbeteren.
Damn it, onze Office-cd is kapot, nu zit ik dus zonder Office en ik moet nog drie verslagen schrijven en één verbeteren.
Torresss zei op 25 feb 2011 - 12:10:
Volgens mij word ik ziek... Ooit.
of niet, ik ben nooit ziek ö
nouja. misschien komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen heb.
anyway, ik wacht wel af.
Volgens mij word ik ziek... Ooit.
of niet, ik ben nooit ziek ö
nouja. misschien komt het gewoon omdat ik vannacht niet geslapen heb.
anyway, ik wacht wel af.
CosmicPurple zei op 25 feb 2011 - 13:34:
Gebruik Kladblok of EditPad Lite (dat kan je gratis downloaden) om het te schrijven, sla het op als .txt, zet het op een usb-stick, gebruik op school ofzo een pc met Word om wat lay-out toe te voegen en druk het daar af. Klaar.
Gebruik Kladblok of EditPad Lite (dat kan je gratis downloaden) om het te schrijven, sla het op als .txt, zet het op een usb-stick, gebruik op school ofzo een pc met Word om wat lay-out toe te voegen en druk het daar af. Klaar.
CosmicPurple zei op 25 feb 2011 - 14:34:
-facepalm-
Een andere PC in de omgeving dan, die beschikt over Word en een printer?
@Do, gaat niet, geen school.
-facepalm-
Een andere PC in de omgeving dan, die beschikt over Word en een printer?
MoonRocker zei op 25 feb 2011 - 15:33:
@Daan: of je download OpenOffice. Dat zijn soortgelijke programma's als die van Office :'
@Daan: of je download OpenOffice. Dat zijn soortgelijke programma's als die van Office :'
<3