Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 20:17:
All hail Katy Perry. _0_

Ik weet dat het stom klinkt, maar ik verdenk Daan dus niet meer echt.
Want kijk, Angela was badsider, en die is best actief. En zij weet dat de badside vaak wordt gelinkt aan inactiviteit, dus dan zal ze vast tegen haar medebadsiders hebben gezegd dat ze ook wel actief moeten zijn. Dan vallen de inactievelingen dus redelijk buiten beschouwing, al moeten we niets uitsluiten.
Dus Josette zou dan inderdaad wel in aanmerking komen, maar daar moet ik nog even op broeden.

edit:
Mag ik nog naar iemand wijzen?
Bodine.
Zij is best actief. Niemand is het met haar oneens, en zij ook eigenlijk niet met iemand (right?). En hadden we het "gewoon meegaan met de rest" niet gelinkt aan de badside?
Just sayin'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 20:20:
Aan de ene kant, ja. Aan de andere kant, als ze onervaren zijn, kan Angela best tegen ze gezegd hebben dat ze zich koest moeten houden zodat ze zich niet verspreken - en haar het werk laten doen. Dat zij dat dan niet deed, tsja.
Maar goed. Laat je 't weten als de eitjes uitgekomen zijn?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 20:20:
@Julia

Of 1 was heel actief 1tje inactief en de andere half half.

Dat kan ook.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 20:25:
(...)

Kay beschuldigt je zowat, en dit is alles wat je erop te zeggen hebt? Waarom verdedig je je niet?

EDIT; geintje enalleswat'iedaarachteraanzegt je had er waarschijnlijk overheen gelezen, nu heb je wel gereageerd. Maareh, in plaats van ons vragen te stellen, wat dacht je [proberen te] bewijzen dat het niet zo is?

ik weet dat kayley me beschuldigt, maar ze zegt dat ze meeteen aan angela linkt door emma's redenering. Hoe kan ik me er dan tegen beschermen als ik teruglees en emma's redenering niet kan vinden.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 20:27:
@Julia

Of 1 was heel actief 1tje inactief en de andere half half.

Dat kan ook.

daar zit ook wat in

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 20:28:
Ow, ik las verkeerd. De redenering van Emma ging over Rosalie, en niet over jou, sorry Josette.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 maart 2011 - 20:29:
Goed.
Ten eerste: volgens mij ben ik nooit heel erg actief geweest in DA. Voor mijn doen en tijd ben ik misschien iets inactiever dan zou moeten, maar oké. Ik probeer dingen te zien en te doorgronden, maar daar ben ik niet erg goed in. En ik ben bang dat als ik ergens mee kom, dat het meteen de grond in wordt geboord omdat het nergens op slaat.
Ten tweede: ik wilde me wel verdedigen gister, maar ik had echt een overemotionele-rotbui, dus dat kwam niet goed. Normaal ben ik niet goed in mezelf verdedigen in dit soort situaties, maar in zo'n bui al helemaal niet.
Angela was een wolf, maar ik trok haar gedrag in twijfel. Inderdaad nadat anderen het ook al gemeld hadden, maar het viel wel op. Ik had ook volledig neutraal kunnen blijven en iets randoms kunnen zeggen, als ik badside was.
Toen ik het vorige topic teruglas dacht ik hier aan. Het heeft nu vrij weinig zin meer, omdat Angela dus een wolf was, maar misschien zijn er mensen die hier toch iets mee kunnen?

Over Rosalie: het zou dom zijn om geen van de badsiders op haar te laten stemmen, maar met z’n allen erop? Tja, ik en Rosalie waren op dat moment de hoofdverdachten, konden ze die gok wel nemen?. Stel: twee badsiders lynchten Roslie, eentje niet. Dan zijn de volgende mensen over:
5. missxangel - xEmma
11. MoonRocker - xDevilBitch
12. Mine - realMe
13. Lipsy - Lipsy [1]
Angela was weg. Randomde om ong. vier uur. Rosalie was al min of meer verdacht, maar dat was maar vaag, de echte verdenkingen kwamen later pas.
Julia stemde op mij, omdat ze het verdacht vond dat ik vrij inactief was en ze liever niet random wilde gaan.
Sarita ging random. Zei ze. Gewoon omdat het kan was haar motief. Niet erg sterk, hmm?
Lipsey zat op zichzelf. Het probleem is, ze is inactief, dus eigenlijk kunnen we niks met haar.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 20:33:
@Kayley: geeft niet, iedereen maakt fouten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 20:35:
En ik ben bang dat als ik ergens mee kom, dat het meteen de grond in wordt geboord omdat het nergens op slaat.

Lieve schat, nou kan je zielig gaan doen, maar we hebben er meer aan als jij hier neerzet wat je denkt, dan als je niets zegt. Ook al slaat het misschien nergens op, misschien is er hier iemand die er iets uit kan halen waar we meer mee kunnen. We zijn geen van allen [op Kay na] écht ervaren, we maken allemaal vollop fouten, maar doe gewoon je best. Het hoeft heus niet meteen waterdicht te zijn, en 'ik ben bang dat het nergens op slaat' vind ik persoonlijk nogal een zwak excuus.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 20:38:
@Daan: voortaan gewoon zoveel mogelijk van wat je denkt neerzetten. Eerst deed ik dat ook niet, nu wel & ik maak volop fouten, maar dat geeft niet, want dat brengt het spel tenminste op gang. Bovendien lokt het ook wat uit bij de badside en dí¡í¡r gaat het om, dat we die ontmaskeren.

(en nu. ga ik koffiedrinken.
En @Bo: lees mijn aanpassing op mijn vorige bericht. comments?)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 20:38:
@Bo: Ik ben ervaren, maar ik maak ook fouten. Ik maakte een enorme theorie over Angela toen ik tovenaar was, en toen bleek ze ook goodside.
@Daan: Fouten maken kan, geen theorieën maken daardoor is niet alleen oneerlijk voor de mensen die het wel wagen fouten te maken en zich daardoor heel wat ongewenste aandacht op de hals te halen, het bevordert het spel ook niet bepaald.

En ik ga nog tegen de verdediging van Daan in, want ik zie hier en daar zwakke plekken, maar ik moet eerst Nikita verder kijken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 20:40:
Stel: twee badsiders lynchten Roslie, eentje niet.

Ehm. Moet je dan niet juist naar de mensen kijken die haar wel lynchen, aangezien Angela dus al niet op haar stemde?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 20:41:
Comments, tsja. Ik ben inderdaad actief. Ik dacht - laat ik dit spelletje eens GOED meedoen, want daar heeft iedereen meer aan. Ik vond het altijd engig, want ik was bang eruit te liggen, zeker als ik special ben. Maar omdat ik dat de vorige keer zo nasty verpest heb [ik was special maar jullie hadden niets aan me], heb ik besloten om dit keer wel actief mee te spelen, eventueel ten kosten van mezelf. Daarbij; hoezo ik ben het met niemand oneens? Ik was degene die tegen de verdenkingen van Kayley inging, en je kunt mij niet wijsmaken dat dat de enige keer in het spel is, dat ik ergens tegenin ben gegaan.
Weten wie erin moeten blijven, wil niet zeggen dat je weet wie eruit moeten.
Just sayin'.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 20:53:
@allesoverBodine: Bodine heeft wel gelijk dat ze het niet zo is dat ze telkens met iedereen mee ging. Voor zover ik me herinner, was ze misschien zelfs de eerste sterke tegenaanval.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:06:
De badside weet nu wie de Oppergoodsider is. Ik denk dat het vrij onmogelijk is om ervoor te zorgen dat de Oppergoodsider gelynchd wordt, zonder zelf door de mand te vallen. Ik denk dus niet dat ze ook maar de moeite en het risico gaan nemen om haar verdacht te maken.
Dus. Is het heel vreemd als ik de conclusie trek dat de Oppergoodsider best wel vrij spel heeft? Als in, ze hoeft minder subtiel te gaan hinten over de mensen die ze heeft gescand. Zeker nu we een link hebben gevonden met de badside.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13