Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 159
Offtopic 159
Kayley zei op 20 maart 2011 - 17:22:
@Dorien: Ik heb ook medelijden met mezelf nu. Sick Puppies, Rock Werchter én Pinkpop kunnen niet door mijn school. Godver. *vloekt*
@Tessa: Dat kan wel, maar... that be not so smart. XD
@Dorien: Ik heb ook medelijden met mezelf nu. Sick Puppies, Rock Werchter én Pinkpop kunnen niet door mijn school. Godver. *vloekt*
@Tessa: Dat kan wel, maar... that be not so smart. XD
Frenemy zei op 20 maart 2011 - 17:31:
Ik vind het echt heel kut dat je niet mee kunt ._. School verpest altijd alles.
Ik vind het echt heel kut dat je niet mee kunt ._. School verpest altijd alles.
Priscilla zei op 20 maart 2011 - 17:49:
Wiskunde af. Nu nog duits leren. So is nu dag eerder omdat lesrooster is veranderd. Blegh. ><
Wiskunde af. Nu nog duits leren. So is nu dag eerder omdat lesrooster is veranderd. Blegh. ><
ZeroGravity zei op 20 maart 2011 - 17:55:
Aloaaaaaa :'D
langnietgeziengeloofikoftochietsanderswantikziejenueigenlijknietbutstill
Aloaaaaaa :'D
ZeroGravity zei op 20 maart 2011 - 17:57:
Hihi ^^
Eigenlijk moet ik scheikunde maken, maar ik weet niet wat een additief is. Is dat als in 'toevoegsel' of zoiets?
Hihi ^^
Eigenlijk moet ik scheikunde maken, maar ik weet niet wat een additief is. Is dat als in 'toevoegsel' of zoiets?
MoonRocker zei op 20 maart 2011 - 17:58:
Ik ben zo erg met afgeleid zijn dat ik van de vier uur dat ik bezig ben geweest vandaag, welgeteld een hí¡lf uur heb geleerd, en de andere drie en een half uur heb besteed aan pokémon spelen en televisie kijken. Failure.
Ik ben zo erg met afgeleid zijn dat ik van de vier uur dat ik bezig ben geweest vandaag, welgeteld een hí¡lf uur heb geleerd, en de andere drie en een half uur heb besteed aan pokémon spelen en televisie kijken. Failure.