Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic # 14
Gooi-het-eruit-topic # 14
Eliros zei op 22 maart 2011 - 19:40:
Auw... ik kreeg net een houten balletje tegen mijn kop aan geschoten. Mijn hoofd doet nu pijhijn... *snikhuiljank*
Auw... ik kreeg net een houten balletje tegen mijn kop aan geschoten. Mijn hoofd doet nu pijhijn... *snikhuiljank*
xDevilBitch zei op 22 maart 2011 - 19:41:
@Geesje, is een blackberry niet gewoon zwart dan? *shocked*
xEmma zei op 22 maart 2011 - 19:41:
@ Daan: Blackberry kan ook wit zijn. Of rood. Of paars [maar die zijn toch niet meer te verkijgen?] en vast nog wat meer kleurtjes.
Auw... ik kreeg net een houten balletje tegen mijn kop aan geschoten. Mijn hoofd doet nu pijhijn... *snikhuiljank**aai*
@ Daan: Blackberry kan ook wit zijn. Of rood. Of paars [maar die zijn toch niet meer te verkijgen?] en vast nog wat meer kleurtjes.
NaNaa zei op 22 maart 2011 - 19:47:
@Anke; IKNOW. x'D
@Emma; -highfive-
@Daan/Emma; Of rood, ofof heel veel. (Nouja, volgens mij kan je ze alleen wit/zwart kopen maar je hebt héél veel skins.)
@Anke; IKNOW. x'D
@Emma; -highfive-
@Daan/Emma; Of rood, ofof heel veel. (Nouja, volgens mij kan je ze alleen wit/zwart kopen maar je hebt héél veel skins.)
xEmma zei op 22 maart 2011 - 20:04:
@ Thesa: I'm pretty sure dat je ook een paarse kan kopen [als in, niet skin]. Dat ben ik namelijk ergens tegengekomen op mijn zoektocht naar een nieuwe mobiel ^^
@ Thesa: I'm pretty sure dat je ook een paarse kan kopen [als in, niet skin]. Dat ben ik namelijk ergens tegengekomen op mijn zoektocht naar een nieuwe mobiel ^^
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 20:09:
Ikwildatikjarigben(geweest),wantdanhebikgeldomdieSamsungChattekopen<3
Enenen. VICES & VIRTUES<3 I'm so in love. Ik wil dat het 11 mei is *-*
Ikwildatikjarigben(geweest),wantdanhebikgeldomdieSamsungChattekopen<3
Enenen. VICES & VIRTUES<3 I'm so in love. Ik wil dat het 11 mei is *-*
Geesz zei op 22 maart 2011 - 20:16:
Ook in het wit. Maar ik neem de Curve 8520 prepaid met vodafone BB blox, dan heb ik wel ping en zo <3
Ook in het wit. Maar ik neem de Curve 8520 prepaid met vodafone BB blox, dan heb ik wel ping en zo <3
Bodine zei op 22 maart 2011 - 21:01:
Natuurlijk wel. Maar ik snap 't punt van die tekening niet.
Natuurlijk wel. Maar ik snap 't punt van die tekening niet.
<3