Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #8
Yay-topic #8
YarahartBill zei op 12 juli 2012 - 16:59:
Yay, ik heb een bikini top en 4 shirtjes. C:
Bikini top
Blauwe top
3 haltertops
Bikini top
Blauwe top
3 haltertops
Vespertine zei op 16 juli 2012 - 11:18:
Die bikinitop is suuuper mooi! o.o Me jealous.
Yay, ik heb gisteren de Game Of Thrones-boekenserie besteld via internet! Ben benieuwd. ^-^ En ik heb ook nog drie boeken gekocht voor deze zomer, dus ik ben wel zoet. _o_
Bikini top
Blauwe top
3 haltertops
Die bikinitop is suuuper mooi! o.o Me jealous.
Yay, ik heb gisteren de Game Of Thrones-boekenserie besteld via internet! Ben benieuwd. ^-^ En ik heb ook nog drie boeken gekocht voor deze zomer, dus ik ben wel zoet. _o_
xjeszell zei op 16 juli 2012 - 16:28:
Yay, BLG's EP staat op de site van AOL en oh I love it. (:
Yay, BLG's EP staat op de site van AOL en oh I love it. (:
neversay zei op 17 juli 2012 - 20:00:
Yay, ik heb heel veel dingetjes in de stad gekocht en uiteindelijk toch voor alles geslaagd.
Yay, Crazy World EP is uit en helemaal perfect. <3
Yay, ik ben ineens super blij. <3Terwijl ik vanochtend/'s middag heeel chago was, so yeah.
Yay, ik heb heel veel dingetjes in de stad gekocht en uiteindelijk toch voor alles geslaagd.
Yay, Crazy World EP is uit en helemaal perfect. <3
Yay, ik ben ineens super blij. <3
xDevilBitch zei op 17 juli 2012 - 23:14:
Yay, ik heb een oliepasteltekening gemaakt en hij is redelijk goed gelukt.
Yay, ik heb een oliepasteltekening gemaakt en hij is redelijk goed gelukt.
xEmma zei op 19 juli 2012 - 13:48:
Je was bang dat het pijn zou doen niet? (Ik kan me vaagjes daar een conversatie over herinneren, maar ik heb wel eens de neiging conversaties aan de verkeerde persoon te linken)
Viel de pijn mee?
Yay, ik heb -na 22 jaar- eindelijk oorbellen!Gaaf!
Je was bang dat het pijn zou doen niet? (Ik kan me vaagjes daar een conversatie over herinneren, maar ik heb wel eens de neiging conversaties aan de verkeerde persoon te linken)
Viel de pijn mee?
Carlina zei op 19 juli 2012 - 14:18:
Hihi, dat was ik inderdaad! ^^ Leuk dat je je het herinnert!
Het deed geen pijn - gewoon een prik en de momenten daarna wat een ambetant/drukkend gevoel aan mijn oor, maar voor de rest niets. Nu wil ik gewoon heel veel oorbellen gaan kopen en uitproberen, maar moeten die zilveren stekertjes nog een aantal weken blijven zitten. _o_
(...)Gaaf!
Viel de pijn mee?
Hihi, dat was ik inderdaad! ^^ Leuk dat je je het herinnert!
Het deed geen pijn - gewoon een prik en de momenten daarna wat een ambetant/drukkend gevoel aan mijn oor, maar voor de rest niets. Nu wil ik gewoon heel veel oorbellen gaan kopen en uitproberen, maar moeten die zilveren stekertjes nog een aantal weken blijven zitten. _o_
Yay ik heb echt een fantastisch weekend gehad.