Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #200
Offtopic #200
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:58:
Nooit gezien?
De laatste die ik gezien heb was The Conjuring. En die was mwoah. Vond ik. Zeker als je de trailer gezien had.
Nooit gezien?
De laatste die ik gezien heb was The Conjuring. En die was mwoah. Vond ik. Zeker als je de trailer gezien had.
MariTom zei op 6 nov 2013 - 17:59:
I'm confused. Darren is Darren maar Darren is ik en ook Darren. Maar. Ja. Ik vond hem op de boot. C:
*schreeuwt door de schoorsteen*
HALLOOO
Oh. Horror. Um. The Grudge? The Ring? Shutter Spirits?
I'm confused. Darren is Darren maar Darren is ik en ook Darren. Maar. Ja. Ik vond hem op de boot. C:
*schreeuwt door de schoorsteen*
HALLOOO
Oh. Horror. Um. The Grudge? The Ring? Shutter Spirits?
xjeszell zei op 6 nov 2013 - 18:00:
Ik las "Harry ergens met melk in z'n haar & Niall met eh. Yara verstopt. "
Als Harry ergens met Niall in zijn haar. Volkomen normaal.
Ik las "Harry ergens met melk in z'n haar & Niall met eh. Yara verstopt. "
Als Harry ergens met Niall in zijn haar. Volkomen normaal.
Bodine zei op 6 nov 2013 - 18:01:
The Grudge is niet eng mate.
Mwoah, Niall in Harry's hair would do. HOE VOEL JE JE DAARBIJ?
The Grudge is niet eng mate.
Mwoah, Niall in Harry's hair would do. HOE VOEL JE JE DAARBIJ?
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 18:02:
The house at the end of the street. Is ook een enge leuke film!!
The house at the end of the street. Is ook een enge leuke film!!
MariTom zei op 6 nov 2013 - 18:02:
Ja. Maar. Het is het eerste waar ik aan denk als ik horror hoor? It was my fiiiiirst. Haha.
Maar. Dude. Ik heb nu een Vallende Ster flashback door jouw 'hoe voel je je daarbij'.
Ja. Maar. Het is het eerste waar ik aan denk als ik horror hoor? It was my fiiiiirst. Haha.
Maar. Dude. Ik heb nu een Vallende Ster flashback door jouw 'hoe voel je je daarbij'.
Bodine zei op 6 nov 2013 - 18:03:
Hé meisje, niet zomaar voor Niall gaan praten. Hij heeft zelf ook een mond gekregen van zijn mama. Pff. Onbeschoft.
Hé meisje, niet zomaar voor Niall gaan praten. Hij heeft zelf ook een mond gekregen van zijn mama. Pff. Onbeschoft.
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 18:24:
Ooooohh guys, de 'oude' club komt weer helemaal terug. Yay!!
Ooooohh guys, de 'oude' club komt weer helemaal terug. Yay!!
xjeszell zei op 6 nov 2013 - 18:26:
Ja ik moet hier echt weer actiever worden hoor hahaha. Ik lees dingen in stilte maar ik zeg al MAANDEN niks.
Ja ik moet hier echt weer actiever worden hoor hahaha. Ik lees dingen in stilte maar ik zeg al MAANDEN niks.
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 18:33:
Schaam je Jess! Schaam je! Gewoon reageren op dingen. Ook al heb je niet boeiends te vertellen. Al zeg je maar hoi. Iemand reageert daar altijd wel op. ^^
Schaam je Jess! Schaam je! Gewoon reageren op dingen. Ook al heb je niet boeiends te vertellen. Al zeg je maar hoi. Iemand reageert daar altijd wel op. ^^
Eliros zei op 6 nov 2013 - 18:33:
Om even terug te komen op horror films. Heeft iemand The Woman in Black gezien? Want. Die is best eng? Nou ja. Vrouwen in zwart die achter je verschijnen en schommelstoelen laten bewegen zijn eng. Idk. Maar The Blair Witch Project, daarentegen, is stom. De oude in ieder geval. Misschien is de nieuwe beter.
Om even terug te komen op horror films. Heeft iemand The Woman in Black gezien? Want. Die is best eng? Nou ja. Vrouwen in zwart die achter je verschijnen en schommelstoelen laten bewegen zijn eng. Idk. Maar The Blair Witch Project, daarentegen, is stom. De oude in ieder geval. Misschien is de nieuwe beter.
TWEEHONDERD GUYS!!!
200!!!!!!!!