Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #40
Gooi-het-eruit-topic #40
MariTom zei op 26 dec 2013 - 14:53:
Ik heb genoeg gegeten voor de komende week, duuude.
Ik heb genoeg gegeten voor de komende week, duuude.
xDevilBitch zei op 28 dec 2013 - 11:39:
Ik werd wakker en toen lag er een Netflix-cadeaukaart met mijn naam erop op mijn laptop! Mwhiiiii!
Ik werd wakker en toen lag er een Netflix-cadeaukaart met mijn naam erop op mijn laptop! Mwhiiiii!
xEmma zei op 29 dec 2013 - 22:01:
Ik kijk Pirates en alle meerminnen zijn zo prachtig. <3
Ik kijk Pirates en alle meerminnen zijn zo prachtig. <3
Kayley zei op 1 jan 2014 - 17:28:
What the fuck, in twee maanden is het vijf jaar geleden dat ik mijn account hier heb aangemaakt. Hóezo gaat de tijd zo snel?
What the fuck, in twee maanden is het vijf jaar geleden dat ik mijn account hier heb aangemaakt. Hóezo gaat de tijd zo snel?
NaNaa zei op 1 jan 2014 - 18:39:
Ik voel je, en het is zooo raar om terug te kijken en te bedenken dat wtf iedereen is opeens aan het studeren en heeft een leven en gewoon. Ja.
(Also; hi.)
Ik voel je, en het is zooo raar om terug te kijken en te bedenken dat wtf iedereen is opeens aan het studeren en heeft een leven en gewoon. Ja.
(Also; hi.)
Bodine zei op 1 jan 2014 - 22:57:
Sherlock is so gay I wouldn't even be surprised anymore if Johnlock turned canon.
Sherlock is so gay I wouldn't even be surprised anymore if Johnlock turned canon.
YarahartBill zei op 2 jan 2014 - 14:57:
I'm watching sleeping beauty with K3. Not regretting any of it. Hashtag:jeugdsentiment
I'm watching sleeping beauty with K3. Not regretting any of it. Hashtag:jeugdsentiment
MidnightLuna zei op 2 jan 2014 - 17:18:
M'n vader is nu al bezig aan het avondeten, maar ik heb nog lang geen honger.
Oh shit. Niets is te snel gezegd.
/honger.
M'n vader is nu al bezig aan het avondeten, maar ik heb nog lang geen honger.
Oh shit. Niets is te snel gezegd.
/honger.
xDevilBitch zei op 2 jan 2014 - 21:39:
Wat is Wie is de mol? toch een kutprogramma.
Wat is Wie is de mol? toch een kutprogramma.
xjeszell zei op 3 jan 2014 - 14:23:
We hebben hier beneden een of ander irritant rotvirus dat overal random links van maakt. Argh. Frustrerend.
We hebben hier beneden een of ander irritant rotvirus dat overal random links van maakt. Argh. Frustrerend.
YarahartBill zei op 3 jan 2014 - 15:04:
*zucht* Waarom zijn alle romantische films zo geweldig. En ben ik mijn droomprins/prinses nog niet tegen het lijf gelopen? *diep zucht*
*zucht* Waarom zijn alle romantische films zo geweldig. En ben ik mijn droomprins/prinses nog niet tegen het lijf gelopen? *diep zucht*
Gooi alles eruit. (: