Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-Topic
Fangirl-Topic
Krewella zei op 30 aug 2014 - 17:34:
Jeez - wat een verschil. Maar het is totaal niet mijn type/smaak weet ik het hoe je het wilt noemen hihi.
En Ems - hij is echt sexy.
Jeez - wat een verschil. Maar het is totaal niet mijn type/smaak weet ik het hoe je het wilt noemen hihi.
En Ems - hij is echt sexy.
xEmma zei op 30 aug 2014 - 18:04:
Ik kan de eerste foto misschien maar deels zien, anders staat hij echt amper op de foto.
Ik kan de eerste foto misschien maar deels zien, anders staat hij echt amper op de foto.
MoonRocker zei op 30 aug 2014 - 18:48:
Dat ligt dan denk ik aan jouw computer (of mobiel?), want het is een foto van hoofd + schouders.
Dat ligt dan denk ik aan jouw computer (of mobiel?), want het is een foto van hoofd + schouders.
Kayley zei op 31 aug 2014 - 11:23:
@Juul: woooooooow.
Het is misschien niet kwijlen over iemand, maar ik mocht een potje League of Legends met een bekende Youtuber spelen deze week, en toen fangirlde ik hard.
@Juul: woooooooow.
Het is misschien niet kwijlen over iemand, maar ik mocht een potje League of Legends met een bekende Youtuber spelen deze week, en toen fangirlde ik hard.
Krewella zei op 31 aug 2014 - 14:11:
@Kay Ooh gaaf. Een vriend van mij speelt ook veel dus heb wel eens van hem gehoord.
@Kay Ooh gaaf. Een vriend van mij speelt ook veel dus heb wel eens van hem gehoord.
MoonRocker zei op 31 aug 2014 - 14:40:
Ik speel zelf geen LoL, maar ik kijk wel vaak met mijn vriend mee & LCS und so en ik denk dat hij wel jaloers op je zou zijn, ja :' ^^
Ik speel zelf geen LoL, maar ik kijk wel vaak met mijn vriend mee & LCS und so en ik denk dat hij wel jaloers op je zou zijn, ja :' ^^
Krewella zei op 1 sep 2014 - 0:05:
Dat moment dat je celebs crusht en je weet dat je toch niet met ze kan trouwen.
Of misschien toch ooit... *zucht*
Dat moment dat je celebs crusht en je weet dat je toch niet met ze kan trouwen.
Of misschien toch ooit... *zucht*
Sorry als dit al bestaat maar ik kon het nergens vinden en we moeten onze feels natuurlijk kwijt kunnen zonder anderen ermee lastig te vallen.
BUT SERIOUSLY; hebben jullie THTV episode 2 al gezien?
lijkt me van wel toch?Gosh i love it.