Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - december
FF's Schrijfuitdaging - december
Chayenne zei op 19 dec 2014 - 21:26:
Ohja, dit.
Uh, dit word hem niet meer. Misschien morgen, maar ik denk niet dat ik nog op iets kan komen.
Ohja, dit.
Uh, dit word hem niet meer. Misschien morgen, maar ik denk niet dat ik nog op iets kan komen.
Krewella zei op 21 dec 2014 - 16:08:
Jeeeeeeeej het is nog gelukt!
Hier is mijn indending: klik
Ik ben eigenlijk wel blij dat het nog gelukt is. Haha.
Jeeeeeeeej het is nog gelukt!
Hier is mijn indending: klik
Ik ben eigenlijk wel blij dat het nog gelukt is. Haha.
MoonRocker zei op 21 dec 2014 - 23:03:
Je mag ook iets inleveren dat je al eerder geschreven & gepost hebt, toch? 'Cuz in that case: klik!
Je mag ook iets inleveren dat je al eerder geschreven & gepost hebt, toch? 'Cuz in that case: klik!
Bodine zei op 21 dec 2014 - 23:16:
"Like animals" is net 130 woorden te lang haha, anders zou ik die ongezonde humor nu ook weer boven water hebben gehaald.
"Like animals" is net 130 woorden te lang haha, anders zou ik die ongezonde humor nu ook weer boven water hebben gehaald.
MoonRocker zei op 21 dec 2014 - 23:47:
Dat is toch niet dat gedoe met die hamster, hè?
Dat is toch niet dat gedoe met die hamster, hè?
MoonRocker zei op 21 dec 2014 - 23:52:
Nee, ik weet echt niet of dat is waar Bo het over heeft, want dat is echt van 80 jaar geleden en ik kan het allemaal niet vinden *stalkt Bo's profiel* D:
Nee, ik weet echt niet of dat is waar Bo het over heeft, want dat is echt van 80 jaar geleden en ik kan het allemaal niet vinden *stalkt Bo's profiel* D:
Thema: humor
Deadline: 21/12/2014 23:59
Welkom bij de schrijfuitdaging van december! Voor meer informatie kan je naar het overzichtstopic.
Belangrijk:
- Het verhaal moet korter zijn dan drieduizend woorden
- Het verhaal moet fanfictie zijn