Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #232
Offtopic #232
Bodine zei op 5 dec 2014 - 12:58:
Ik vier het morgen bij Tijn en volgende week met uni-vrienden. Surprises yaaaaay.
Ik vier het morgen bij Tijn en volgende week met uni-vrienden. Surprises yaaaaay.
xEmma zei op 5 dec 2014 - 14:08:
@ Bodine; niet met je eigen familie?
Ik vier het zometeen met gezin en opa en oma.
@ Bodine; niet met je eigen familie?
Ik vier het zometeen met gezin en opa en oma.
MariTom zei op 5 dec 2014 - 14:47:
Welke bedoel je dan? Want ik vind ze allemaal nogal vaag haha. Wel awesome, though.
@Dare; but but... have you seen the before pic? Like, de foto waar door deze foto ergens op slaat? Want anders is dit gewoon echt een té rare foto.
Welke bedoel je dan? Want ik vind ze allemaal nogal vaag haha. Wel awesome, though.
xEmma zei op 5 dec 2014 - 14:58:
WE HEBBEN EEN ZWARTE SINTERKLAAS OP EEN WIT PAARD
Waarom wist ik dat niet?
WE HEBBEN EEN ZWARTE SINTERKLAAS OP EEN WIT PAARD
Waarom wist ik dat niet?
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 15:14:
Heb je het over het Sinterklaasjournaal? WANT DAT WAS ZO AWESOME *-*
Heb je het over het Sinterklaasjournaal? WANT DAT WAS ZO AWESOME *-*
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 15:57:
Sinterklaas is een oude, oude man en een beetje moe, dus heeft hij Opapiet gevraagd hem te helpen als Sinterklaas en nu zijn er twee Sinterklazen en twee paarden
Sinterklaas is een oude, oude man en een beetje moe, dus heeft hij Opapiet gevraagd hem te helpen als Sinterklaas en nu zijn er twee Sinterklazen en twee paarden
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 16:46:
Maar Sinterklaas is ouder en "sommige Pieten kunnen nog prima werken na hun pensioen"
Maar Sinterklaas is ouder en "sommige Pieten kunnen nog prima werken na hun pensioen"
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 17:02:
Ja x'D Het antwoord is altijd "heel, heel oud" of 365 (wat nergens op slaat obviously). En hij koos natuurlijk juist Opapiet omdat die alles weet.
Ja x'D Het antwoord is altijd "heel, heel oud" of 365 (wat nergens op slaat obviously). En hij koos natuurlijk juist Opapiet omdat die alles weet.
YarahartBill zei op 5 dec 2014 - 18:18:
Deze: Box
(...)
xEmma zei op 5 dec 2014 - 23:05:
@ Julia; Ja, over het Sinterklaasjournaal. Ik heb met mama het jaaroverzicht gekeken.
@ Julia; Ja, over het Sinterklaasjournaal. Ik heb met mama het jaaroverzicht gekeken.
MariTom zei op 6 dec 2014 - 15:42:
Oooh! Ja, die ken ik wel, maar ik dacht daar echt niet aan toen ik de nieuwe foto zag hahaha.
Oooh! Ja, die ken ik wel, maar ik dacht daar echt niet aan toen ik de nieuwe foto zag hahaha.
DICKS AND PUSSIES!!