Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]
FanFic Schrijft [2]
xNadezhda zei op 29 dec 2014 - 0:52:
Ik heb er 507, nu ga ik echt heel erg diehard slapen. Succes nog vannacht!
Ik heb er 507, nu ga ik echt heel erg diehard slapen. Succes nog vannacht!
Bliebxx zei op 29 dec 2014 - 0:59:
@Bo: yeshh, maar ik weet niet hoe lang ik nog blijf hangen... ik heb er nu alweer 1060 woorden opzitten (Ik heb gewoon mijn doel voor vandaag al gehaald.... *shock*).. ik ben wel van plan nog wat filmpjes op youtube te kijken om wat meer in de mood te komen voor het verhaal.. en ik ga waarschijnlijk even plotten wat er moet gaan gebeuren, want ik ben gewoon begonnen met schrijven, zonder duidelijk plan.
@Idelle: Ja, nou, ja, daar heb ik tegenwoordig niet zoveel last van, want naast mijn schoolboeken lees ik niet echt veel. En het leesboek waar ik af en toe nog wat in lees, is in het Duits, haha.
@Bo: yeshh, maar ik weet niet hoe lang ik nog blijf hangen... ik heb er nu alweer 1060 woorden opzitten (Ik heb gewoon mijn doel voor vandaag al gehaald.... *shock*).. ik ben wel van plan nog wat filmpjes op youtube te kijken om wat meer in de mood te komen voor het verhaal.. en ik ga waarschijnlijk even plotten wat er moet gaan gebeuren, want ik ben gewoon begonnen met schrijven, zonder duidelijk plan.
@Idelle: Ja, nou, ja, daar heb ik tegenwoordig niet zoveel last van, want naast mijn schoolboeken lees ik niet echt veel. En het leesboek waar ik af en toe nog wat in lees, is in het Duits, haha.
Idelle zei op 29 dec 2014 - 1:03:
Dan steekt het inderdaad niet echt aan nee. :-)
Heb mijn doel ook al bijna gehaald, maar als ik ook het verhaal over zeven dagen af wil hebben, moet ik nog wat meer schrijven (deze maandag)
Dan steekt het inderdaad niet echt aan nee. :-)
Heb mijn doel ook al bijna gehaald, maar als ik ook het verhaal over zeven dagen af wil hebben, moet ik nog wat meer schrijven (deze maandag)
Idelle zei op 29 dec 2014 - 1:17:
En ik heb het eerste hoofdstuk af met 1212 woorden. Post hem morgen wel. Ga nu lekker slapen.
En ik heb het eerste hoofdstuk af met 1212 woorden. Post hem morgen wel. Ga nu lekker slapen.
Bodine zei op 29 dec 2014 - 1:22:
Teller staat bij mij op 1167. Daarmee is m'n eerste hoofdstuk af en ga ik slapen.
Succes voor degenen die nog doorgaan.
Teller staat bij mij op 1167. Daarmee is m'n eerste hoofdstuk af en ga ik slapen.
Succes voor degenen die nog doorgaan.
Idelle zei op 29 dec 2014 - 1:25:
Hoe komt het dat Word zegt dat ik 1212 woorden heb (minus titel) en fanfic 1193?
Hoe komt het dat Word zegt dat ik 1212 woorden heb (minus titel) en fanfic 1193?
Rivaille zei op 29 dec 2014 - 3:57:
Ik begin morgen zodra ik terug ben uit Amsterdam.
Heb de hele verhaallijn even uitgewerkt, maar aan schrijven kom ik nu niet meer toe, 't is veel te laat.
Ik begin morgen zodra ik terug ben uit Amsterdam.
Heb de hele verhaallijn even uitgewerkt, maar aan schrijven kom ik nu niet meer toe, 't is veel te laat.
ChantiXAMX zei op 29 dec 2014 - 9:16:
mijn proloog is klaar en ik zit nu op 460 woorden
mijn proloog is klaar en ik zit nu op 460 woorden
Bodine zei op 29 dec 2014 - 9:59:
Ik zit nu in de trein en ik ben moeeeee. Maar, ja, Emms, ik wilde per se m'n hoofdstuk afschrijven. ^^
Ik zit nu in de trein en ik ben moeeeee. Maar, ja, Emms, ik wilde per se m'n hoofdstuk afschrijven. ^^
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K