Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - januari
FF's Schrijfuitdaging - januari
1Dzayn zei op 28 jan 2015 - 6:47:
Hee psht mag bo wel winnen? Ze is toch crea bea? Of mag ze alleen niet winnen als ze nakijkt?
Anyway, besankt voor het commentaar ^-^ korte verhalen zijn inderdaad niet echt mijn ding, dus ik has dit wel verwacht
Hee psht mag bo wel winnen? Ze is toch crea bea? Of mag ze alleen niet winnen als ze nakijkt?
Anyway, besankt voor het commentaar ^-^ korte verhalen zijn inderdaad niet echt mijn ding, dus ik has dit wel verwacht
xEmma zei op 28 jan 2015 - 7:59:
@ Ivana: We hadden besloten dat in het begin niemand van de crew mocht winnen want dat was minder leuk en lijkt het crewtjespolitiek en zo, maar we zijn nu al negen maanden met dit bezig.
@ Ivana: We hadden besloten dat in het begin niemand van de crew mocht winnen want dat was minder leuk en lijkt het crewtjespolitiek en zo, maar we zijn nu al negen maanden met dit bezig.
Rebella zei op 28 jan 2015 - 11:03:
Gefeliciteerd Bo!!!!!
En crew: super bedankt voor het commentaar!!!
Gefeliciteerd Bo!!!!!
En crew: super bedankt voor het commentaar!!!
Thema: geen!
We hebben besloten jullie voor de verandering een keer op een andere manier uit te dagen! Deze keer hoeven jullie je geen zorgen te maken over het thema, enkel over het aantal woorden. Wie van jullie kan ons een mooi, volledig verhaal aanleveren als het maximale aantal woorden vijfhonderd is?
Succes!
Deadline: 23:59 21/01
Belangrijk:
- De verhalen moeten nog altijd fanfictie zijn!
Deelnemers:
- Dezh
- Bodine
- Cynthia
- Lindy
- Tamara
- Ivana
- Tesja
- Rebella
- Merula
- Chantal
- Andrea