Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #234
Offtopic #234
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 1:59:
Ja, misschien moet ik ook maar eens gaan slapen. Welterusten (alvast) ^^
Ja, misschien moet ik ook maar eens gaan slapen. Welterusten (alvast) ^^
Krewella zei op 6 jan 2015 - 7:07:
Het is net past 7 en ik zit al in de trein naar school #thuglife
Het is net past 7 en ik zit al in de trein naar school #thuglife
1Dzayn zei op 6 jan 2015 - 8:13:
Dinsdag is mijn favoriete dag, want later opstaan en vroeg uit, maar ik kon nog steeds m'n bed niet uitkomen
Dinsdag is mijn favoriete dag, want later opstaan en vroeg uit, maar ik kon nog steeds m'n bed niet uitkomen
xjeszell zei op 6 jan 2015 - 8:53:
Ik vind de dinsdag echt afschuwelijk - van half negen tot kwart over vijf en ik ben nog steeds zoooo moe, dus dit is echt killing.
Ik vind de dinsdag echt afschuwelijk - van half negen tot kwart over vijf en ik ben nog steeds zoooo moe, dus dit is echt killing.
xEmma zei op 6 jan 2015 - 8:56:
Voor mij verschilt het wekelijks hoe laat ik op uni moet zijn, dus ik heb niet echt een favoriete dag. Vergaderingen zijn wel altijd op dinsdag though, dus dat is leuk. Helaas moet ik wel mijn button inleveren deze keer.):
Voor mij verschilt het wekelijks hoe laat ik op uni moet zijn, dus ik heb niet echt een favoriete dag. Vergaderingen zijn wel altijd op dinsdag though, dus dat is leuk. Helaas moet ik wel mijn button inleveren deze keer.):
xEmma zei op 6 jan 2015 - 11:51:
Dat is best een stukje zeg! Is dat alleen voor stage of ook normaal?
Dat is best een stukje zeg! Is dat alleen voor stage of ook normaal?
Krewella zei op 6 jan 2015 - 11:57:
Dat is voor school. Stage is nog verder: trein van 40 min, overstappen = halfuur wachten. Dan nog 15 minuten met de trein en dan 10 minuten fietsen.
Dat is voor school. Stage is nog verder: trein van 40 min, overstappen = halfuur wachten. Dan nog 15 minuten met de trein en dan 10 minuten fietsen.
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 18:03:
Oh Guys, ik heb een paar oude Offtopics gelezen. Herinneren jullie je nog de reis naar London en LA omdat we Bill en Tom in elkaar gingen slaan? Gosh, the memories. *zwijmelt weg*
Oh Guys, ik heb een paar oude Offtopics gelezen. Herinneren jullie je nog de reis naar London en LA omdat we Bill en Tom in elkaar gingen slaan? Gosh, the memories. *zwijmelt weg*
YarahartBill zei op 6 jan 2015 - 18:06:
We zijn het drie offtopic lang daar mee bezig geweest. En iedereen wilde mee en ik bleef maar kamers bijboeken.
Hebben we nou uiteindelijk Bill en Tom wel in elkaar geslagen? Of toch niet?
We zijn het drie offtopic lang daar mee bezig geweest. En iedereen wilde mee en ik bleef maar kamers bijboeken.
Hebben we nou uiteindelijk Bill en Tom wel in elkaar geslagen? Of toch niet?
NOT PREGNANT! WHOHOOO