Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #238
Offtopic #238
1Dzayn zei op 17 maart 2015 - 19:42:
Ze hebben het op het nieuws over Luigi C en die voornaam roept herrineringen bij me op die ik helemaal niet wil hebben ugh ugh ugh
Ze hebben het op het nieuws over Luigi C en die voornaam roept herrineringen bij me op die ik helemaal niet wil hebben ugh ugh ugh
Bliebxx zei op 17 maart 2015 - 19:55:
Ik niet, Yaar.
En Iv, ik moet eigenlijk alleen maar aan Mario (het spel) denken.. o.o
Ik niet, Yaar.
En Iv, ik moet eigenlijk alleen maar aan Mario (het spel) denken.. o.o
xEmma zei op 18 maart 2015 - 11:46:
Dames, weten jullie of er nog speciale dingen zijn in verband met de zonsverduistering? Je ziet op het nieuws dan allemaal filmpjes van heel veel mensen die samen met brilletjes naar de zonsverduistering kijken; moet ik dan gewoon bij de sterrenwacht aankloppen of iets?
Dames, weten jullie of er nog speciale dingen zijn in verband met de zonsverduistering? Je ziet op het nieuws dan allemaal filmpjes van heel veel mensen die samen met brilletjes naar de zonsverduistering kijken; moet ik dan gewoon bij de sterrenwacht aankloppen of iets?
Kayley zei op 18 maart 2015 - 12:15:
Je zou eclipsebrilletjes in brillenwinkels moeten kunnen kopen (ik weet bijvoorbeeld dat Pearle ze normaal gezien heeft). Maar de sterrenwacht heeft er misschien ook.
Je zou eclipsebrilletjes in brillenwinkels moeten kunnen kopen (ik weet bijvoorbeeld dat Pearle ze normaal gezien heeft). Maar de sterrenwacht heeft er misschien ook.
Chayenne zei op 18 maart 2015 - 13:46:
Ik wil hem ook bekijken, maar ik weet niet hoe duur de brilletjes zijn ;\
Ik wil hem ook bekijken, maar ik weet niet hoe duur de brilletjes zijn ;\
xDevilBitch zei op 18 maart 2015 - 14:09:
De Pearle geeft ze gratis weg! Alleen wordt het waarschijnlijk bewolkt, en dan zie je dus niks.
De Pearle geeft ze gratis weg! Alleen wordt het waarschijnlijk bewolkt, en dan zie je dus niks.
Bliebxx zei op 18 maart 2015 - 15:21:
Ik herinner me dat ik op de basisschool geloof ik gewoon door een (lege?)cd heen keek. Blijkbaar alleen niet heel erg goed voor je ogen hoor ik net van mn moeder
Ik herinner me dat ik op de basisschool geloof ik gewoon door een (lege?)cd heen keek. Blijkbaar alleen niet heel erg goed voor je ogen hoor ik net van mn moeder
MariTom zei op 18 maart 2015 - 15:21:
Wacht wacht is er een zonsverduistering? #leeftondereensteen
Wacht wacht is er een zonsverduistering? #leeftondereensteen
MoonRocker zei op 18 maart 2015 - 16:11:
Tussen 9:30u en 11:48u. Ik heb dan helaas college, maar ik ga sowieso uit het raam staren, haha.
ENEN vanavond zou je na 21:00u poollicht kunnen zien!
Tussen 9:30u en 11:48u. Ik heb dan helaas college, maar ik ga sowieso uit het raam staren, haha.
ENEN vanavond zou je na 21:00u poollicht kunnen zien!
Ode aan het