Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het vragenspel #10
Het vragenspel #10
LindjeX1DX zei op 10 mei 2015 - 14:44:
In mijn schooltas een kleine en makkelijke, voor als ik ga shoppen een grotere met panterprint
Heb je een handtas of rugzak voor school?
In mijn schooltas een kleine en makkelijke, voor als ik ga shoppen een grotere met panterprint
Heb je een handtas of rugzak voor school?
ChantiXAMX zei op 10 mei 2015 - 19:18:
euhm damit, panterprint denk ik
welke vlag van landen spreekt je het meeste aan?
euhm damit, panterprint denk ik
welke vlag van landen spreekt je het meeste aan?
ChantiXAMX zei op 11 mei 2015 - 19:23:
zwarte skinny zwarte schoenen wit shirt met blue jeans white tee erop en een zwart vestje
jurkje of shirt met broekje?
zwarte skinny zwarte schoenen wit shirt met blue jeans white tee erop en een zwart vestje
jurkje of shirt met broekje?
1Dzayn zei op 11 mei 2015 - 20:34:
Shirt met broekje
Wat is een uitgesproken mening die je vandaag hebt gehoord, waar je het niet mee eens ben?
Shirt met broekje
Wat is een uitgesproken mening die je vandaag hebt gehoord, waar je het niet mee eens ben?
ChantiXAMX zei op 12 mei 2015 - 15:34:
,,Michael is gewoon raar en 5 seconds of summer zijn lelijk. Wat zie je daarin? Die lach van hun echt bleg. Waarom vind jij die gekken leuk?''
En bedankt! Meisje uit mijn klas.
Kan je goed tekenen?
,,Michael is gewoon raar en 5 seconds of summer zijn lelijk. Wat zie je daarin? Die lach van hun echt bleg. Waarom vind jij die gekken leuk?''
En bedankt! Meisje uit mijn klas.
Kan je goed tekenen?
1Dzayn zei op 12 mei 2015 - 19:28:
Ik zou graag een tatoeage op mijn onderarm willen. Dat zijn een paar vlinders met daaronder een quote. Ik twijfel nog tussen twee quotes die ik wil hebben =)
Wil je een piercing?
Ik zou graag een tatoeage op mijn onderarm willen. Dat zijn een paar vlinders met daaronder een quote. Ik twijfel nog tussen twee quotes die ik wil hebben =)
Wil je een piercing?
LindjeX1DX zei op 12 mei 2015 - 22:40:
Ik heb al een piercing :3
Een kraakbeenpiercing :3 Ik vind dat wel genoeg, miss nog 1 of erbij,maar that's it
Welke kleur draag je et liefst qua kleding?
Ik heb al een piercing :3
Een kraakbeenpiercing :3 Ik vind dat wel genoeg, miss nog 1 of erbij,maar that's it
Welke kleur draag je et liefst qua kleding?
Ik ben samen met een vriend de stad in geweest en daarna ergens gaan eten
Welke deo gebruik je op dit moment?