Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #55
Gooi-het-eruit-topic #55
Cynthia zei op 27 mei 2015 - 15:16:
@Jen fijn!
Kennen jullie het gevoel dat je ineens met genegenheid voor mensen die je leuk vind wordt overspoeld? Like, als je met ze bent en dan ineens zo'n moment?
(hopelijk wel, anders voel ik me weer raar hahaha)
Maar ik was even forum kijken en ik had zo'n momentje voor jullie mwhiii. <3 Bedankt lieverdjes. Gewoon bedankt voor alles & alles dat nog komt ^^
@Jen fijn!
Kennen jullie het gevoel dat je ineens met genegenheid voor mensen die je leuk vind wordt overspoeld? Like, als je met ze bent en dan ineens zo'n moment?
(hopelijk wel, anders voel ik me weer raar hahaha)
Maar ik was even forum kijken en ik had zo'n momentje voor jullie mwhiii. <3 Bedankt lieverdjes. Gewoon bedankt voor alles & alles dat nog komt ^^
1Dzayn zei op 27 mei 2015 - 15:43:
Ik weet wat je bedoelt Cyn. Soms heb ik zo'n moment van "i really fucking love you" dus je bent niet raar haha
Ik weet wat je bedoelt Cyn. Soms heb ik zo'n moment van "i really fucking love you" dus je bent niet raar haha
Chayenne zei op 27 mei 2015 - 16:38:
Omg Cyn dat is zo mij. Mijn vrienden zijn zo belangrijk voor me. Waaronder jullie ^^
Omg Cyn dat is zo mij. Mijn vrienden zijn zo belangrijk voor me. Waaronder jullie ^^
Bodine zei op 27 mei 2015 - 17:49:
Laten we nou niet met z'n allen gaan doen alsof we normaal zijn hier.
Laten we nou niet met z'n allen gaan doen alsof we normaal zijn hier.
xDevilBitch zei op 27 mei 2015 - 19:05:
Sometimes I love my job. Ik word gewoon betaald omdat ik een halfuurtje grappige posts van het examenevent op Facebook heb geprintscreened (op verzoek van het hoofdkantoor, dat wel).
Sometimes I love my job. Ik word gewoon betaald omdat ik een halfuurtje grappige posts van het examenevent op Facebook heb geprintscreened (op verzoek van het hoofdkantoor, dat wel).
Kayley zei op 27 mei 2015 - 23:21:
Eindelijk Pewds playthrough van Life Is Strange aan het kijken. The feels are real.
Eindelijk Pewds playthrough van Life Is Strange aan het kijken. The feels are real.
1Dzayn zei op 28 mei 2015 - 8:40:
Eerste vijf uur vrij maar alsnog vroeg opstaan djjsndjdndihh
Eerste vijf uur vrij maar alsnog vroeg opstaan djjsndjdndihh
Chayenne zei op 28 mei 2015 - 10:58:
Ik krijg een iphone 5c blue en ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet :/
Ik krijg een iphone 5c blue en ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet :/
Chayenne zei op 28 mei 2015 - 11:47:
ja ik kan ook kiezen tussen wit en roze, maar hé, blauw represents me
Ik denk dat ik er wel blij mee ben ^^ Ik krijg hem ook gewoon van mn moeder. Vet lief enzo.
Moet iemand nog een Iphone 4 8GB die lichtelijk beschadigd is ?
ja ik kan ook kiezen tussen wit en roze, maar hé, blauw represents me
Ik denk dat ik er wel blij mee ben ^^ Ik krijg hem ook gewoon van mn moeder. Vet lief enzo.
Moet iemand nog een Iphone 4 8GB die lichtelijk beschadigd is ?
YarahartBill zei op 28 mei 2015 - 15:54:
Eindelijk Pewds playthrough van Life Is Strange aan het kijken. The feels are real.I KNOOOOWWW!!!
Kayley zei op 28 mei 2015 - 16:09:
dudedudedudedudedudedude ik heb net aflevering drie uitgekeken en w7YEoiézairljzuejrjiye'dsir?????
dudedudedudedudedudedude ik heb net aflevering drie uitgekeken en w7YEoiézairljzuejrjiye'dsir?????
MickyMuis zei op 28 mei 2015 - 21:49:
Oh god, ik heb net een hilarische fout uit een van mijn hoofdstukken gevist :'D
Oh god, ik heb net een hilarische fout uit een van mijn hoofdstukken gevist :'D
SCREAM! SHOUT! LET IT ALL OUT!