Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #253
Offtopic #253
xjeszell zei op 12 aug 2016 - 20:23:
Guys, ik heb natuurlijk al wat op internet gezocht enzo en best leuke dingen gezien, maar weet iemand een leuk (niet ziek duur) restaurant in (het centrum van) Amsterdam? Dat heel toevallig 's maandags open is?(:
Guys, ik heb natuurlijk al wat op internet gezocht enzo en best leuke dingen gezien, maar weet iemand een leuk (niet ziek duur) restaurant in (het centrum van) Amsterdam? Dat heel toevallig 's maandags open is?(:
1Dzayn zei op 12 aug 2016 - 20:48:
Euhh, ik ben een keer met m'n internationaliseringsgroep in een restaurantje tegenover delamar geweest en dat was volgens mij niet zo ontzettend duur. Verder zou ik het echt niet weten
Also, hoezo is het eerlijk om een man van 122 en zo'n 1.80 (i guess) tegenover een man van 166(!) en like 1.85 ofzo te laten judoën. Het is alsof hij tegen een flatgebouw aan het judoën was
Euhh, ik ben een keer met m'n internationaliseringsgroep in een restaurantje tegenover delamar geweest en dat was volgens mij niet zo ontzettend duur. Verder zou ik het echt niet weten
Also, hoezo is het eerlijk om een man van 122 en zo'n 1.80 (i guess) tegenover een man van 166(!) en like 1.85 ofzo te laten judoën. Het is alsof hij tegen een flatgebouw aan het judoën was
xjeszell zei op 12 aug 2016 - 20:59:
Allemaal boven de honderd dus ja ):. Maar ik zag die Braziliaan opkomen en blergh. Ik heb Roy op t NK tegen mensen in z'n categorie zien judoën die ook een stuk zwaarder waren (of leken), maar deze man sloeg echt alles. ._.
En ik zal eens kijken of ik t somehow kan vinden. Thanks anyway^^
Allemaal boven de honderd dus ja ):. Maar ik zag die Braziliaan opkomen en blergh. Ik heb Roy op t NK tegen mensen in z'n categorie zien judoën die ook een stuk zwaarder waren (of leken), maar deze man sloeg echt alles. ._.
En ik zal eens kijken of ik t somehow kan vinden. Thanks anyway^^
1Dzayn zei op 12 aug 2016 - 21:55:
Ik zou, zelfs al zou ik zelf boven de 100kg zijn, toch echt niet graag tegen die Braziliaan judoën. Stel je voor dat je daar onder komt. Never nooit dat je daar nog uit komt.
Tis wel jammer, want nu is Anicka's medaille de enige in het judo
Ik zou, zelfs al zou ik zelf boven de 100kg zijn, toch echt niet graag tegen die Braziliaan judoën. Stel je voor dat je daar onder komt. Never nooit dat je daar nog uit komt.
Tis wel jammer, want nu is Anicka's medaille de enige in het judo
YarahartBill zei op 12 aug 2016 - 22:06:
@Jess; ik heb met mijn werk en al een aantal keer eerder bij Humphrey's in Amsterdam gegeten. [wel even reserveren van te voren] Daar kan je een drie gangen menu krijgen voor €26,-. Ze zitten op de Nieuwezijtskolk 23 of de Spuistraat 267. Beide locaties zijn top.
Website: Humphrey's
@Jess; ik heb met mijn werk en al een aantal keer eerder bij Humphrey's in Amsterdam gegeten. [wel even reserveren van te voren] Daar kan je een drie gangen menu krijgen voor €26,-. Ze zitten op de Nieuwezijtskolk 23 of de Spuistraat 267. Beide locaties zijn top.
Website: Humphrey's
MoonRocker zei op 13 aug 2016 - 22:13:
*kruipt onder steen vandaan*
Hee hallo! Hoe is het met iedereen?
EN GEFELICITEERD KAYook al heb ik je net al een superflauw plaatje gestuurd<3
*kruipt onder steen vandaan*
Hee hallo! Hoe is het met iedereen?
EN GEFELICITEERD KAY
MoonRocker zei op 15 aug 2016 - 12:12:
Gewoon hier ^^ Nee, ik weet 't niet, mijn sociale leven hier besloot een beetje te ontploffen :]
Gewoon hier ^^ Nee, ik weet 't niet, mijn sociale leven hier besloot een beetje te ontploffen :]
Kayley zei op 15 aug 2016 - 12:35:
Gezellig. Maar we hebben je wel gemist! <3
België komt uit tegen Nederland in de halve finale van het hockey van de mannen. Normaal gezien zou ik jullie alle medailles van de wereld gunnen, maar nu dus niet. :'
Gezellig. Maar we hebben je wel gemist! <3
België komt uit tegen Nederland in de halve finale van het hockey van de mannen. Normaal gezien zou ik jullie alle medailles van de wereld gunnen, maar nu dus niet. :'
1Dzayn zei op 15 aug 2016 - 12:37:
Wij hebben wel de wereldkampioen verslagen met 4-0 dus :,)
Wij hebben wel de wereldkampioen verslagen met 4-0 dus :,)
Kayley zei op 15 aug 2016 - 12:41:
Wij hebben Australië ook verslagen. Met 1-0, maar toch.
Wij hebben Australië ook verslagen. Met 1-0, maar toch.
Chayenne zei op 15 aug 2016 - 13:04:
Oh woow de Belgen tegen de Nederlanders. Dat word spannend ^^
Maar nu maakt het iig niet uit als Nederland verliest België verdiend het ook.
@Juul welkom terug <333
Oh woow de Belgen tegen de Nederlanders. Dat word spannend ^^
Maar nu maakt het iig niet uit als Nederland verliest België verdiend het ook.
@Juul welkom terug <333
Kayley zei op 15 aug 2016 - 14:22:
wordt*, verdient*.
Maar ja, spannend wordt het wel. Het is vanavond om vijf uur (maar ik weet niet zeker of dat locale tijd is of onze tijd, dus dat ga ik nu even uitzoeken).
wordt*, verdient*.
Maar ja, spannend wordt het wel. Het is vanavond om vijf uur (maar ik weet niet zeker of dat locale tijd is of onze tijd, dus dat ga ik nu even uitzoeken).
Chat away i would say