Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » [500] Algemeen Speeltopic
[500] Algemeen Speeltopic
Kayley zei op 8 okt 2016 - 20:29:
Ik heb hier echt 0 ideeën voor, maar prompt 4 ga ik misschien nog wel uitschrijven want daar wilde ik heel graag iets mee doen maar ik was er te moe voor.
Ik heb hier echt 0 ideeën voor, maar prompt 4 ga ik misschien nog wel uitschrijven want daar wilde ik heel graag iets mee doen maar ik was er te moe voor.
Chayenne zei op 9 okt 2016 - 19:02:
Oeeehh i really like this one!! Misschien word het eens tijd dat ik ook wat schrijf
Oeeehh i really like this one!! Misschien word het eens tijd dat ik ook wat schrijf
xDevilBitch zei op 10 okt 2016 - 12:07:
Week vier: tijd voor...
Promt dag 1: etenstijd
(waarschijnlijk heb ik vandaag eindelijk tijd, doordat ik weer elke dag met de trein moet)
Week vier: tijd voor...
Promt dag 1: etenstijd
(waarschijnlijk heb ik vandaag eindelijk tijd, doordat ik weer elke dag met de trein moet)
xDevilBitch zei op 11 okt 2016 - 10:23:
Ik heb iets geschreven in de trein, maar geen tijd gehad om het in te typen.
Prompt dag 2: tijd om van start te gaan
Ik heb iets geschreven in de trein, maar geen tijd gehad om het in te typen.
Prompt dag 2: tijd om van start te gaan
xDevilBitch zei op 12 okt 2016 - 9:57:
Ik heb gister weer iets geschreven, maar moet het alweer nog intypen. Weer schrijven is echt heel fijn (:
Prompt dag 3: tijd voor een goed gesprek
Ik heb gister weer iets geschreven, maar moet het alweer nog intypen. Weer schrijven is echt heel fijn (:
Prompt dag 3: tijd voor een goed gesprek
Kayley zei op 13 okt 2016 - 19:13:
Ik dacht dat de dagen van self-insert voorbij waren, maar blijkbaar niet.
Onderweg naar Val Royeaux, een Dark Age: Origins fic featuring Dezh en mezelf. :'
Ik dacht dat de dagen van self-insert voorbij waren, maar blijkbaar niet.
Onderweg naar Val Royeaux, een Dark Age: Origins fic featuring Dezh en mezelf. :'
Cynthia zei op 13 okt 2016 - 20:03:
Wat een leuke prompts en ik schrijf. Alleen uittypen is een probleem haha
Wat een leuke prompts en ik schrijf. Alleen uittypen is een probleem haha
Cynthia zei op 25 okt 2016 - 13:22:
Zijn er nog mensen die hiermee verder willen? Want dan wil ik wel weer een week prompts bedenken
Zijn er nog mensen die hiermee verder willen? Want dan wil ik wel weer een week prompts bedenken
Dit is een beginpost.
Jullie weten wat 500 is, dus ga ik vanavond pas dit invullen.