Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.
Geesz zei op 3 aug 2010 - 17:14:
In mijn tas zit: pyjama, tandenborstel, vuile was, agenda en busabonnement /net terug van logeren. In mijn broekzak zitten huissleutels, mobiel en iPod. :]
In mijn tas zit: pyjama, tandenborstel, vuile was, agenda en busabonnement /net terug van logeren. In mijn broekzak zitten huissleutels, mobiel en iPod. :]
xjeszell zei op 3 aug 2010 - 19:05:
In mijn broekzak zitten mijn sluitels, mijn mobiel en dat was het.
In mijn broekzak zitten mijn sluitels, mijn mobiel en dat was het.
MariTom zei op 3 aug 2010 - 19:14:
In mijn tas: Pepermuntjes, labello, geld, id, sleutels, mobiel, iPod+skullcandy, apple oortjes, papiertjes, pen. [:
En de helft ga ik er nu uithalen
in mijn zakken niks
In mijn tas: Pepermuntjes, labello, geld, id, sleutels, mobiel, iPod+skullcandy, apple oortjes, papiertjes, pen. [:
En de helft ga ik er nu uithalen
KolaLollie zei op 12 jan 2011 - 19:40:
inmijnzak - mijngeschiedenisSO, hetafgebrokenstukjevanmijnpen, mijnpenzelf, mijniPodenzo, eenpapiertjemetditerop, mijnzakmes, enzo'nkleinerondebatterij. ^^
inmijnzak - mijngeschiedenisSO, hetafgebrokenstukjevanmijnpen, mijnpenzelf, mijniPodenzo, eenpapiertjemetditerop, mijnzakmes, enzo'nkleinerondebatterij. ^^
CosmicPurple zei op 13 jan 2011 - 13:18:
NIKS! Want ik heb geen zakken aan mijn broek en ik heb geen tas bij me.
NIKS! Want ik heb geen zakken aan mijn broek en ik heb geen tas bij me.
realMe zei op 13 jan 2011 - 15:29:
in mijn zakken zit niets......
in mijn zitten (school)boeken, pennen, agenda, geld, id en nog wat andere troep
in mijn zakken zit niets......
in mijn zitten (school)boeken, pennen, agenda, geld, id en nog wat andere troep
xDevilBitch zei op 13 jan 2011 - 16:05:
In mijn zakken zit niks.
In mijn tas: Zen (mp4), mobiel, map, etui, brillenpoetsdoekje, portemonnee, strippenkaart, schrift, muziektheorie-boek en een brief van de muziekschool.
In mijn zakken zit niks.
In mijn tas: Zen (mp4), mobiel, map, etui, brillenpoetsdoekje, portemonnee, strippenkaart, schrift, muziektheorie-boek en een brief van de muziekschool.
NaNaa zei op 13 jan 2011 - 17:28:
Aansteker, lyrics van Just the Way you Are, Blaadje met "Arno -benzeachternaamvergeten- Thirza. Gehaktballetjes.", Mobiel en me mp4. ^^
Aansteker, lyrics van Just the Way you Are, Blaadje met "Arno -benzeachternaamvergeten- Thirza. Gehaktballetjes.", Mobiel en me mp4. ^^
KaulitzFreak zei op 13 jan 2011 - 18:17:
Gsm, 70 cent, een mini plasiek zakje en verpakking van Merci met nootjes ^^
Gsm, 70 cent, een mini plasiek zakje en verpakking van Merci met nootjes ^^
Okeeee ik heb niks te doen dus ik d8, eey leuk :3
Nou mensen... wat zit er op dit moment in je tas/broekzak?