Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 61
Offtopic 61
xSoParanoid zei op 26 mei 2010 - 19:45:
Jij zou togh de politiek doen XD!
Omg, wie ziet mij als bioloog? Beetje in de grond poeren x']
Ik kwam erop omdat mensen mij goed vinden in bio
Maar dat valt echt mee.. ik leer gewoon niet.
Jij zou togh de politiek doen XD!
xDevilBitch zei op 26 mei 2010 - 19:47:
Welke eikel heeft school verplicht gemaakt?
xSoParanoid zei op 26 mei 2010 - 19:47:
Ik was het niet.... dont blame me x]
Ik was het niet.... dont blame me x]
Kayley zei op 26 mei 2010 - 19:48:
@Tessa: Thanx.
@Freaking: Voor privacyredenen mag die nergens op het net te vinden zijn. Zelfs foto's zouden niet mogen, maar die zijn er altijd wel. Maar dat zou dus niemand mogen weten.
@Daniëlle: Geen idee, maar als die vent/vrouw nog leeft, dan beraam ik vanavond nog mijn volgende moord!
@Tessa: Thanx.
@Freaking: Voor privacyredenen mag die nergens op het net te vinden zijn. Zelfs foto's zouden niet mogen, maar die zijn er altijd wel. Maar dat zou dus niemand mogen weten.
@Daniëlle: Geen idee, maar als die vent/vrouw nog leeft, dan beraam ik vanavond nog mijn volgende moord!
xjeszell zei op 26 mei 2010 - 19:48:
Awh. Het paard dat mijn zus wilde kopen is niet goedgekeurd. ><.
Iets met het hart of zo. Nu wil mijn nicht hem nog één maand trainen, dattie misschien een betere conditie krijgt, want die dierenarts zei dat 't weg kon gaan... Ik hoop het zó voor haar, omg. Ze had ook allemaal spullen gekocht enzo (Sjabrak, zadel, hoofdstel...).
En nu durft ze niet echt meer op hem te rijden. Want dan is ze bang dat het haar schuld is als er iets met Sytse gebeurt... :x
Awh. Het paard dat mijn zus wilde kopen is niet goedgekeurd. ><.
Iets met het hart of zo. Nu wil mijn nicht hem nog één maand trainen, dattie misschien een betere conditie krijgt, want die dierenarts zei dat 't weg kon gaan... Ik hoop het zó voor haar, omg. Ze had ook allemaal spullen gekocht enzo (Sjabrak, zadel, hoofdstel...).
En nu durft ze niet echt meer op hem te rijden. Want dan is ze bang dat het haar schuld is als er iets met Sytse gebeurt... :x
Freaking zei op 26 mei 2010 - 19:49:
Zeg maar Kyona hoor
Aha, okay. Nu voel ik me dom omdat ik dat niet wist
Zeg maar Kyona hoor
Aha, okay. Nu voel ik me dom omdat ik dat niet wist
Kayley zei op 26 mei 2010 - 19:50:
Oké, Kyona. ^^ Cuwle naam o.o
En nou, het is ook niet iets dat rondgestrooid wordt ofso. Ik heb het ergens gelezen, denk ik. Gewoon een achternaam verzinnen. ^^
Oké, Kyona. ^^ Cuwle naam o.o
En nou, het is ook niet iets dat rondgestrooid wordt ofso. Ik heb het ergens gelezen, denk ik. Gewoon een achternaam verzinnen. ^^
MariTom zei op 26 mei 2010 - 19:51:
Wow. Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar op FanFic zit O.O
Wow. Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar op FanFic zit O.O
TWINcest zei op 26 mei 2010 - 19:54:
Ik kwam helemaal niet met politicus aanzetten x'D
En visagiste lijkt mij ook beter, al ben ik nog steeds erg bang dat ik er niet goed genoeg voor ga zijn.
Ik kwam helemaal niet met politicus aanzetten x'D
En visagiste lijkt mij ook beter, al ben ik nog steeds erg bang dat ik er niet goed genoeg voor ga zijn.
I Claimed This Topic .
60 is vol!