Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » WK-topic
WK-topic
Faramir zei op 13 juni 2010 - 20:46:
Daar had ik 1-0 voor Servie dus had ik geen punten grrr
Daar had ik 1-0 voor Servie dus had ik geen punten grrr
Faramir zei op 13 juni 2010 - 20:47:
Ik vind die Müller van duitsland een goed talentje heeft van gaal goed aangepakt met hem bij bayern
Ik vind die Müller van duitsland een goed talentje heeft van gaal goed aangepakt met hem bij bayern
NaNaa zei op 13 juni 2010 - 20:48:
Ben ik de enige die naar de TV kijkt en dan denkt 'Wie is Duitsland en wie is Australië?'
Ben ik de enige die naar de TV kijkt en dan denkt 'Wie is Duitsland en wie is Australië?'
Faramir zei op 13 juni 2010 - 20:49:
Ik dacht Pantelic scoort er wel even één in de kruizing omdat hij bij Ajax zat maar jammer genoeg niet. Als hij zijn contract had verlengd dan had hij zeker wel gescoord.
En Klose mist trouwens weer een kans.
Ik dacht Pantelic scoort er wel even één in de kruizing omdat hij bij Ajax zat maar jammer genoeg niet. Als hij zijn contract had verlengd dan had hij zeker wel gescoord.
En Klose mist trouwens weer een kans.
KolaLollie zei op 13 juni 2010 - 20:49:
nee. ikook. ^^''
nee. ikook. ^^''
LxKaulitz zei op 13 juni 2010 - 20:51:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wat een fout o.o
2-0
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wat een fout o.o
2-0
Faramir zei op 13 juni 2010 - 20:51:
Duitsland speelt in de bekende duitse shirtjes die zijn zowat niet te missen.
Duitsland: Wit shirt en zwarte broek
Australie: donker blauwe shirt en donker blauwe broekje
Yes Duitsland scoort!!!
Duitsland speelt in de bekende duitse shirtjes die zijn zowat niet te missen.
Duitsland: Wit shirt en zwarte broek
Australie: donker blauwe shirt en donker blauwe broekje
Yes Duitsland scoort!!!
KolaLollie zei op 13 juni 2010 - 20:54:
ja. veeltesnel. numoetAustraliëgoedgaanverdedigen, anderishetgeen7puntenvoormij. :x
ja. veeltesnel. numoetAustraliëgoedgaanverdedigen, anderishetgeen7puntenvoormij. :x
Zoals de titel het zegt: hierbij een topic voor de voetbalgekken onder ons... Geen idee of die er überhaupt zijn. x)