Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » WK-topic III
WK-topic III
4passions zei op 8 juli 2010 - 10:22:
Oi..ik ben ontzettend laat maar zo BLIJIJIJIJ
Spenje door!! O man ik was bangXD Met de Duitsers weet je nooit! Negentig minuten voetbal en de Duitser wint in de bijkomende tijd, maar het was niet zo!!! neeneenee Puyol kopt hem binnen!! (ik hou van die manXD)
@cosmicPurple: Nu vond ik Casillas wel goed,eindelijk! en moest Pedro nu afgelegd hebben, had Torres waarschijnlijk eindelijk gescoord! Wat een zonde zeg (domme PedroXDXD)
Iniesta is zoo'n goede voetballer he, waarom trapt hij toch nooit eens op doel?
MAaaar Spanje dikverdient naar de finale!
Oi..ik ben ontzettend laat maar zo BLIJIJIJIJ
Spenje door!! O man ik was bangXD Met de Duitsers weet je nooit! Negentig minuten voetbal en de Duitser wint in de bijkomende tijd, maar het was niet zo!!! neeneenee Puyol kopt hem binnen!! (ik hou van die manXD)
@cosmicPurple: Nu vond ik Casillas wel goed,eindelijk! en moest Pedro nu afgelegd hebben, had Torres waarschijnlijk eindelijk gescoord! Wat een zonde zeg (domme PedroXDXD)
Iniesta is zoo'n goede voetballer he, waarom trapt hij toch nooit eens op doel?
MAaaar Spanje dikverdient naar de finale!
MightGuy zei op 8 juli 2010 - 12:28:
Het is wel mooi dat Nederland naar de finale is, maar daar blijft het ook bij vrees ik. Ik vind zelf dat de enige reden dat ze zo ver zijn gekomen is omdat ze in een ''makkelijkere'' poule speelde dan bijvoorbeeld Spanje. En dan vind ik het lullige dat mensen zeggen dat Nederland gaat winnen omdat ze nog niks verloren hebben.
Het is wel mooi dat Nederland naar de finale is, maar daar blijft het ook bij vrees ik. Ik vind zelf dat de enige reden dat ze zo ver zijn gekomen is omdat ze in een ''makkelijkere'' poule speelde dan bijvoorbeeld Spanje. En dan vind ik het lullige dat mensen zeggen dat Nederland gaat winnen omdat ze nog niks verloren hebben.
miniboesz zei op 8 juli 2010 - 13:08:
Uruguay was anders wel een sterke tegenstander. maar voor de rest idd slappe tegenstanders.
Uruguay was anders wel een sterke tegenstander. maar voor de rest idd slappe tegenstanders.
Kayley zei op 8 juli 2010 - 13:19:
Ik heb Nederland - Uruguay gekeken in ons hotel in Londen, was echt chill.
Echt 3/4de van de hotelgasten zat in de 'common room'.
Echt sfeer.
Nederlanders ontdekt, waarvan we niet wisten dat het Nederlanders waren. En Uruguayanen uitgelachen toen ze al Uruguayaans vloekend een televisie van de muur wilden trekken (Of toch er naar neigden dat te doen.).
Ik heb Nederland - Uruguay gekeken in ons hotel in Londen, was echt chill.
Echt 3/4de van de hotelgasten zat in de 'common room'.
Echt sfeer.
Nederlanders ontdekt, waarvan we niet wisten dat het Nederlanders waren. En Uruguayanen uitgelachen toen ze al Uruguayaans vloekend een televisie van de muur wilden trekken (Of toch er naar neigden dat te doen.).
Faramir zei op 8 juli 2010 - 13:23:
En Brazilië dan? noem je de vijfvoudig wereldkampioen geen sterke tegenstander.
We hadden geluk dat ze helemaal overstuur raakten toen dat goal van Sneijder viel. Maar ja ik blijf het zeggen voetbal is een spel van geluk en fouten.
En Brazilië dan? noem je de vijfvoudig wereldkampioen geen sterke tegenstander.
We hadden geluk dat ze helemaal overstuur raakten toen dat goal van Sneijder viel. Maar ja ik blijf het zeggen voetbal is een spel van geluk en fouten.
CosmicPurple zei op 8 juli 2010 - 13:26:
In Uruguay spreken ze Spaans, muts x'D
al Uruguayaans vloekend.
MightGuy zei op 8 juli 2010 - 13:27:
Juist ja, Je hebt wel door dat Brazilië niet in de zelfde poule zat als Nederland?
Nederland X Brazilië waren de kwart finales.
Nederland Speelde tegen Denemarken, Japan en Kameroen.
Terwijl als voorbeeld Portugal speelde tegen Ivoorkust, Noord-Korea en Brazilië.
Juist ja, Je hebt wel door dat Brazilië niet in de zelfde poule zat als Nederland?
Nederland X Brazilië waren de kwart finales.
Nederland Speelde tegen Denemarken, Japan en Kameroen.
Terwijl als voorbeeld Portugal speelde tegen Ivoorkust, Noord-Korea en Brazilië.
Kayley zei op 8 juli 2010 - 13:27:
En hoe moet ik dat weten?
Ik ging zo op in mijn eerste volledige WK-match kijken dat ik niet eens lette op de talen die gesproken werden.
(...)
En hoe moet ik dat weten?
Ik ging zo op in mijn eerste volledige WK-match kijken dat ik niet eens lette op de talen die gesproken werden.
Faramir zei op 8 juli 2010 - 13:33:
Ja, maar je gaat nu toch niet zeggen dat je Brazilië geen sterke ploeg? vindt met grote bekende namen.die nog niet al te veel hebben laten zien.
Brazilië was wel kanshebber op de titel.
Dat Nederland als groepswinnaar doorging dat was wel voorspelbaar.
En de 8ste finale was ook niet heel erg moeilijk.
Maar toen begon het een beetje.
Misschien speelt Nederland niet zo mooi voetbal als Spanje maar ze winnen wel en om wereldkampioen te worden is dat het doel, blijven winnen.
En Nederland heeft al vaker de schoonheidsprijs van mooi voetbal gewonnen maar het is nu eens tijd dat we wereldkampioen worden.
Ja, maar je gaat nu toch niet zeggen dat je Brazilië geen sterke ploeg? vindt met grote bekende namen.
Brazilië was wel kanshebber op de titel.
Dat Nederland als groepswinnaar doorging dat was wel voorspelbaar.
En de 8ste finale was ook niet heel erg moeilijk.
Maar toen begon het een beetje.
Misschien speelt Nederland niet zo mooi voetbal als Spanje maar ze winnen wel en om wereldkampioen te worden is dat het doel, blijven winnen.
En Nederland heeft al vaker de schoonheidsprijs van mooi voetbal gewonnen maar het is nu eens tijd dat we wereldkampioen worden.
MightGuy zei op 8 juli 2010 - 13:44:
Maar ik had het in de begin over de Poule van Nederland, niet over de kwart finales. Natuurlijk is Brazilië een sterke ploeg, ook al waren ze vroeger veel beter. Ik vind dat voetbal meer een WinstOmWinst spel is geworden, ik mis de oude voetbal.
Maar ik had het in de begin over de Poule van Nederland, niet over de kwart finales. Natuurlijk is Brazilië een sterke ploeg, ook al waren ze vroeger veel beter. Ik vind dat voetbal meer een WinstOmWinst spel is geworden, ik mis de oude voetbal.
Faramir zei op 8 juli 2010 - 13:45:
Nou, het oude voetbal met Cruijff, keizer, zwarts, neeskens enz.
vond ik nogal traag en je kunt goed zien dat het voetbal veel sneller is geworden.
Maar ik heb de manier om Nederland weer mooi te laten voetballen
ps. het is "het oude voetbal"
Nou, het oude voetbal met Cruijff, keizer, zwarts, neeskens enz.
vond ik nogal traag en je kunt goed zien dat het voetbal veel sneller is geworden.
Maar ik heb de manier om Nederland weer mooi te laten voetballen
ps. het is "het oude voetbal"
Kayley zei op 8 juli 2010 - 13:48:
En misschien bedoelt hij het voetbal van nog een hele tijd terug? Toen voetbal nog gewoon simpel was, en het niet draaide om zoveel geld te verdienen en al die shizzle, maar het een hele eer was om in de nationale ploeg te geraken.
En misschien bedoelt hij het voetbal van nog een hele tijd terug? Toen voetbal nog gewoon simpel was, en het niet draaide om zoveel geld te verdienen en al die shizzle, maar het een hele eer was om in de nationale ploeg te geraken.
MightGuy zei op 8 juli 2010 - 13:49:
het is Somervacantie, Tiepvouten sijn toechestaan.
het is Somervacantie, Tiepvouten sijn toechestaan.
Omdat Oranje gaat winnen en ik als oranje leeuw ze ga suporten!
We are the champions, my Fanficfriends!