Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Jouw angsten?
Jouw angsten?
xDevilBitch zei op 17 juli 2010 - 21:58:
Heeft mijn neefje ooken mijn opa misschien, in zijn tijd werd dat niet getest. [/nutteloze informatie]
Momentele angst: ruzie...
Dat ik mss effectief Aspergersyndroom heb >.<
Heeft mijn neefje ook
Momentele angst: ruzie...
NaNaa zei op 24 juli 2010 - 20:04:
Dat ik toch van 't randje afval & dat mijn kind niet gezond is, als ik die krijg.
Dat ik toch van 't randje afval & dat mijn kind niet gezond is, als ik die krijg.
KolaLollie zei op 24 juli 2010 - 20:10:
ikbenbangdatjevanliegenechtkankerkrijgtendatDaandoodgaat.
endatpapamerktdatikzijnbroekvakerdraagdandemijne,endatdromenuitkomen.
ikbenbangdatjevanliegenechtkankerkrijgtendatDaandoodgaat.
endatpapamerktdatikzijnbroekvakerdraagdandemijne,endatdromenuitkomen.
Kayley zei op 25 juli 2010 - 14:28:
My biggest fear turned this night into reality, and now I'm scared from nothing anymore.
My biggest fear turned this night into reality, and now I'm scared from nothing anymore.
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 0:23:
Dat er iemand sterft waarvan ik heel veel hou
Dat er iemand sterft waarvan ik heel veel hou
Conflate zei op 1 aug 2010 - 0:24:
-Toeristen die vragen of je een foto van ze wilt maken
-Clowns
-Gabbers
-Spinnen
-Toeristen die vragen of je een foto van ze wilt maken
-Clowns
-Gabbers
-Spinnen
Geesz zei op 1 aug 2010 - 22:08:
Dat mijn ex de controle houdt, die hij op dit moment over mijn heeft en dat ik nooit over hem heen zal komen.
Dat mijn ex de controle houdt, die hij op dit moment over mijn heeft en dat ik nooit over hem heen zal komen.
LxKaulitz zei op 2 aug 2010 - 9:20:
Insecten, including vlinders,
Naalden, as in injecties
Je zult mij nooit met blote voeten op het gras zien lopen.
Dat m'n leven zo voorbij is, en ik niet van elke dag geniet
En alles rondom ziekenhuizen, praktijken, e.d.
Insecten, including vlinders,
Naalden, as in injecties
Je zult mij nooit met blote voeten op het gras zien lopen.
Dat m'n leven zo voorbij is, en ik niet van elke dag geniet
En alles rondom ziekenhuizen, praktijken, e.d.
Monster23 zei op 4 aug 2010 - 13:11:
Vuur, en í¡lles daar omheen, BBQs, kachels, aanstekers, fakkels, gloeispiralen, lucivers, gasbranders, houtovens, enzovoort.
Ook voor clowns >.< En ik ben bang voor grote bewegende hakkende machines in fabrieken. Voor bijtende mieren, spinnen en nachtvlinders(moehahaa).
Begrafenissen, circelzagen, mijn wiskundedocente, wiskunde, electrische vliegenmeppers, automatische WC brillen. Grote ganzen op het fietspad, dat het huis afbrand, wespennesten in mijn slaapzak op scoutingkamp, dat ik me in mijn vingers snijd, dat mijn ouders gaan scheiden, dat ik mijn vrienden nooit meer zou mogen zien, ruzie, vechten, sumoworstelaars, zware dingen. Hoge gebouwen, diepte, hoogte, voorlezen aan wíe dan ook, advies geven. Geen Lady GaGa meer, ben ik ook bang voor, en ik was vroeger bang voor MJ ö
Grote scherpe messen, behalve ons goeie ouwe chinese hakmes waar ik mijn boterhammen mee snijd, kleine honden, blazende katten, enge ziektes, slangen, de fysio, mijn conciërge, toeristen, batterijen.
Ziekenhuizen, gewond raken, de dood, naalden, de negenjaarsprik ^^, alles dat te maken heeft met pijn, Kayley's shock-afstandsbediening :3
en dat was ongeveer de helft, denk ik.
Vuur, en í¡lles daar omheen, BBQs, kachels, aanstekers, fakkels, gloeispiralen, lucivers, gasbranders, houtovens, enzovoort.
Ook voor clowns >.< En ik ben bang voor grote bewegende hakkende machines in fabrieken. Voor bijtende mieren, spinnen en nachtvlinders(moehahaa).
Begrafenissen, circelzagen, mijn wiskundedocente, wiskunde, electrische vliegenmeppers, automatische WC brillen. Grote ganzen op het fietspad, dat het huis afbrand, wespennesten in mijn slaapzak op scoutingkamp, dat ik me in mijn vingers snijd, dat mijn ouders gaan scheiden, dat ik mijn vrienden nooit meer zou mogen zien, ruzie, vechten, sumoworstelaars, zware dingen. Hoge gebouwen, diepte, hoogte, voorlezen aan wíe dan ook, advies geven. Geen Lady GaGa meer, ben ik ook bang voor, en ik was vroeger bang voor MJ ö
Grote scherpe messen, behalve ons goeie ouwe chinese hakmes waar ik mijn boterhammen mee snijd, kleine honden, blazende katten, enge ziektes, slangen, de fysio, mijn conciërge, toeristen, batterijen.
Ziekenhuizen, gewond raken, de dood, naalden, de negenjaarsprik ^^, alles dat te maken heeft met pijn, Kayley's shock-afstandsbediening :3
en dat was ongeveer de helft, denk ik.
Iedereen heeft/had zijn angsten, zet ze hier neer!
Mijn angsten van vroeger;
Vroeger was ik altijd doodsbang voor assassin's, huurmoordenaars, ninja's, van dat soort types die zich verbergen in de schaduw en vervolgens je vermoorden.
Ik was ook bang voor hooibergen (die insecten), geen idee waarom.
En ik was bang voor het rioolmonster, een krokodil die ineens je badkuip of wc inkomt.
En muggen, ergh...