Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 89
Offtopic 89
Torresss zei op 4 sep 2010 - 20:50:
wie ik? Dankje
Ik hoop ik ook ='3
En ik heb trouwens dezhda gezien in fototopic, jij mooi (:
En danique wat heb jij mooi blond haar :3!
wie ik? Dankje
xjeszell zei op 4 sep 2010 - 20:50:
Oh. Dan ik wel. Ik ben al naar zo'n.. tien meetings geweest.
THDST Kampen meegetelt.
Oh. Dan ik wel. Ik ben al naar zo'n.. tien meetings geweest.
THDST Kampen meegetelt.
xSoParanoid zei op 4 sep 2010 - 20:52:
omg bij de Mac dan al die vlekken op de tafel. ik praten toen meer met Melis en Julia jullie zaten toen aan zo'n andere tafel! xP
(...) Nee, Kay kwam als laatste. ^^
Melis & ik zaten in dezelfde trein als Yasmine en jij en shizzle, maar dat wisten we dus niet. En jullie kwamen uit een wagon dichterbij de roltrappen, dus jullie stonden voor ons, en Melis & ik zagen zo een bandana en een krullenhoofd, en wij zo tegen elkaar: 'Yasmine. En nog iemand. Toch?' x)
omg bij de Mac dan al die vlekken op de tafel. ik praten toen meer met Melis en Julia jullie zaten toen aan zo'n andere tafel! xP
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:53:
Ik heb ook krullen gehad. Als mini-Dezh. Maar die zijn er allemaal uitgezakt, ik heb ze alleen nog als mijn haren nat zijn. (:
@ mascha ik ben nog nooit naar een meeting geweestMaak er dan één? ^^
@ dezhda ik heb blond haar waar soms irritante krullen in zitten en heb niet echt een duidelijke foto van mezelf
Ik heb ook krullen gehad. Als mini-Dezh. Maar die zijn er allemaal uitgezakt, ik heb ze alleen nog als mijn haren nat zijn. (:
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:53:
(...)Ja, bij Yasmine die alles bij elkaar kletste. & toen kreeg Kay zo'n enorme lachbui dat ze bijna stikte. x)
Kayley zei op 4 sep 2010 - 20:53:
Mijn zusje is met haar step gevallen, en de linkerkant van haar gezicht, haar linkerbeen en haar linkerarm is helemaal opengeschuurd door de steentjes op het asfalt.
Ik heb ZO'N medelijden met haar.
Mijn zusje is met haar step gevallen, en de linkerkant van haar gezicht, haar linkerbeen en haar linkerarm is helemaal opengeschuurd door de steentjes op het asfalt.
Kayley zei op 4 sep 2010 - 20:54:
Tss, dat onthoudt ze weer hoor.
(...) Ja, bij Yasmine die alles bij elkaar kletste. & toen kreeg Kay zo'n enorme lachbui dat ze bijna stikte. x)
Tss, dat onthoudt ze weer hoor.
Torresss zei op 4 sep 2010 - 20:54:
aaah. Ik nu ook! Sterkte.
Mijn zusje is met haar step gevallen, en de linkerkant van haar gezicht, haar linkerbeen en haar linkerbeen is helemaal opengeschuurd door de steentjes op het asfalt.
aaah. Ik nu ook! Sterkte.
xNadezhda zei op 4 sep 2010 - 20:55:
& natuurlijk onthoud ik dat, dat was keigrappig. x)
Mijn zusje is met haar step gevallen, en de linkerkant van haar gezicht, haar linkerbeen en haar linkerbeen is helemaal opengeschuurd door de steentjes op het asfalt.Ah, arme Chelsey! Geef haar maar een knuffel van mij [voorzichtig ö].
& natuurlijk onthoud ik dat, dat was keigrappig. x)
neversay zei op 4 sep 2010 - 20:55:
Dat is inderdaad heel zielig Kay, geef haar een hug van me x']
Dat is inderdaad heel zielig Kay, geef haar een hug van me x']
When you're in black slacks with accentuating, off-white, pinstripes
Whoa, everything goes according to plan.
- P!ATD