Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting 3.3
Meeting 3.3
MoonRocker zei op 17 sep 2010 - 23:04:
Ze lijkt mijn vader wel een beetje. [Hij zegt altijd "misschien" of "dat zien we nog wel" x.x]
Ze lijkt mijn vader wel een beetje. [Hij zegt altijd "misschien" of "dat zien we nog wel" x.x]
jorinloveth zei op 17 sep 2010 - 23:07:
ik zei zo tegen mijn moeder: "Weet ge nu al as ik naar die meeting mag gaan?"
mama: "dat heb ik nog niet met papa kunnen bespreken"
ik: "Ja, maar ik moet dat ten laatste volgende week weten want ik moet me inschrijven hè"
ik zei zo tegen mijn moeder: "Weet ge nu al as ik naar die meeting mag gaan?"
mama: "dat heb ik nog niet met papa kunnen bespreken"
ik: "Ja, maar ik moet dat ten laatste volgende week weten want ik moet me inschrijven hè"
YarahartBill zei op 17 sep 2010 - 23:18:
ja uhm het zit zeg maar zo:
Bodine weet nog niet zeker of ze kan. Ik stap gwn op de trein in C'cum(castricum N-H). Op station C'cum ontmoed ik Freaking (kent echte naam nu ff niet) en dan reizen wij samen verder. Op Utrecht moeten we overstappen en reizen we samen door naar Den Bosch.
Of ik stap uit op Utrecht en word dan opgehaald door Bodine der vader en Bodine. (als goed is. )
Dus ja... moeten we nog ff bekijken. En ik moet ff een wit shirt zien te regelen/scoren. Komt wel goed.
xxxxx.
(...)Yara reist misschien mee, als ze niet met Bodine kan meereizen *is niet helemaal op de hoogte van die ontwikkelingen ;]*
ja uhm het zit zeg maar zo:
Bodine weet nog niet zeker of ze kan. Ik stap gwn op de trein in C'cum(castricum N-H). Op station C'cum ontmoed ik Freaking (kent echte naam nu ff niet) en dan reizen wij samen verder. Op Utrecht moeten we overstappen en reizen we samen door naar Den Bosch.
Of ik stap uit op Utrecht en word dan opgehaald door Bodine der vader en Bodine. (als goed is. )
Dus ja... moeten we nog ff bekijken. En ik moet ff een wit shirt zien te regelen/scoren. Komt wel goed.
xxxxx.
YarahartBill zei op 17 sep 2010 - 23:24:
Jaa wist ik wel. *verschuild zich achter bureau stoel*
oeps. Sorry Kyona!
@Yara: Freaking = Kyona ^^
En - ahaaaa.
Jaa wist ik wel. *verschuild zich achter bureau stoel*
oeps. Sorry Kyona!
xEmma zei op 17 sep 2010 - 23:24:
@ Yara; als je niet met Bodine mee zou kunnen, kunnen we meeten op utrecht en dan Danique meeten op Houten en dan met z'n vieren verder. Of ik meet eerst Danique en dan jullie, dat weet ik even niet uit mijn hoofd.
@ Yara; als je niet met Bodine mee zou kunnen, kunnen we meeten op utrecht en dan Danique meeten op Houten en dan met z'n vieren verder. Of ik meet eerst Danique en dan jullie, dat weet ik even niet uit mijn hoofd.
jorinloveth zei op 17 sep 2010 - 23:26:
wie uit belgië weet al als zijn trein stopt in Genk, hasselt of neerpelt^^
dan weet ik waar ik misschien zou kunnen opstappen, moest ik mogen^^
wie uit belgië weet al als zijn trein stopt in Genk, hasselt of neerpelt^^
dan weet ik waar ik misschien zou kunnen opstappen, moest ik mogen^^
YarahartBill zei op 17 sep 2010 - 23:26:
@ Emma:
Yeah! Ontmoed ik weer nieuwe mensen : D *klapt in handen*
Ohhh ik hoop zo dat Bodine mee mag!
Anders ga ik echt gillen hoor!
En ik wil julliee ook zien!!
Ik heb zo'n zin in de meeting!!!
@ Emma:
Kayley zei op 17 sep 2010 - 23:29:
@Jorinde: Er is de delegatie Gentenaren, die met de trein komen. En dan heb je mij, maar ik kom niet via Limburg, want dat is echt superver omrijden.
@Jorinde: Er is de delegatie Gentenaren, die met de trein komen. En dan heb je mij, maar ik kom niet via Limburg, want dat is echt superver omrijden.
xEmma zei op 17 sep 2010 - 23:32:
@ Emma:
Freaking zei op 18 sep 2010 - 1:01:
@Yara, ghehe, maakt niet uit, Freaking heeft wel wat :p
@ Emma, Is cool, dan spreken we gewoon af bij het spoor dat naar Den Bosch gaat, en dan gaan we gezamelijk de trein in. En in Houten kunnen we anders nog wel uitstappen en een trein later nemen, en dan samen met Danique reizen... Goed idee?
Edit; Misschien is het handig als Emma, Yara, Danique en ik email adressen uitwisselen? Dan kunnen we via msn alles afspreken en shit =]
@Yara, ghehe, maakt niet uit, Freaking heeft wel wat :p
@ Emma, Is cool, dan spreken we gewoon af bij het spoor dat naar Den Bosch gaat, en dan gaan we gezamelijk de trein in. En in Houten kunnen we anders nog wel uitstappen en een trein later nemen, en dan samen met Danique reizen... Goed idee?
Edit; Misschien is het handig als Emma, Yara, Danique en ik email adressen uitwisselen? Dan kunnen we via msn alles afspreken en shit =]
xEmma zei op 18 sep 2010 - 10:06:
@Yara, ghehe, maakt niet uit, Freaking heeft wel wat :pIk haal volgens mij eerst Danique op. En dan meeten we jullie in Utrecht. En we zijn van plan bordjes met 'Emma' en 'Danique' te dragen, dus je gaa tons wel kunnen vinden;]
Freaking zei op 18 sep 2010 - 10:51:
@ Emma, Hahahaha, dan maak ik een bordje met 'Kyona'
@ Emma, Hahahaha, dan maak ik een bordje met 'Kyona'
Torresss zei op 18 sep 2010 - 10:53:
Haha lol, of een bordje met je pf, naam en FF naam, dat zou ik bewaken met mn leven x)
Haha lol, of een bordje met je pf, naam en FF naam, dat zou ik bewaken met mn leven x)
Geïnteresseerd
Dorien +
Bodine +
Mascha +
Tessa +
Kayley +
Nadezhda +
Julia +
Jess +
Danique +
Priscilla
Sofie +