Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Yay!-topic
Het Yay!-topic
xDevilBitch zei op 1 jan 2011 - 16:32:
Van Sick Puppies? *trekt wenkbrauw op*
YAAAAY wij hoorden vandaag twee keer Maybe op de radio!
Van Sick Puppies? *trekt wenkbrauw op*
Mups zei op 1 jan 2011 - 16:36:
Ik heb het even geGooglet, kan niks vinden o_O
Weten we dus niet..
105.00 FM?
Ik heb het even geGooglet, kan niks vinden o_O
xEmma zei op 1 jan 2011 - 17:41:
@ Bodine: Je hebt 4000 berichten ! En je vond 3000 al zo veel x) [ofhaalikjenumetiemandandersdoordewar?]
@ Bodine: Je hebt 4000 berichten ! En je vond 3000 al zo veel x) [ofhaalikjenumetiemandandersdoordewar?]
Bodine zei op 1 jan 2011 - 21:20:
YAY ik spam het hele forum onder. --"
[en euhm. ja, ooit had ik 3000. Dat is wel logisch, anders kan ik ook niet bij de 4000 komen.]
YAY ik spam het hele forum onder. --"
[en euhm. ja, ooit had ik 3000. Dat is wel logisch, anders kan ik ook niet bij de 4000 komen.]
xEmma zei op 1 jan 2011 - 23:06:
@ Pris: je hebt er maar een paar minder dan ik? Ik vind het best mee vallen hoor. Over de 2000 is wel redelijk wat. Yay ^^
@ Pris: je hebt er maar een paar minder dan ik? Ik vind het best mee vallen hoor. Over de 2000 is wel redelijk wat. Yay ^^
xDevilBitch zei op 2 jan 2011 - 11:02:
Yay, Medicopter 117 is in Duitsland wel op DVD uitgekomen! *.*
Yay, Medicopter 117 is in Duitsland wel op DVD uitgekomen! *.*
Vespertine zei op 2 jan 2011 - 12:47:
Yay, yay, yay! Databanken bevatten wel artikels over Goblin Market! Bye bye, Lewis Carroll en al uw "no search results". Christina Rossetti werkt tenminste wel mee.
Yay, yay, yay! Databanken bevatten wel artikels over Goblin Market! Bye bye, Lewis Carroll en al uw "no search results". Christina Rossetti werkt tenminste wel mee.
Om jezelf op te vrolijken in een off day,
of om een prachtige dag met het forum te delen.
Van een beetje blij worden tot superdupergelukkig zijn.
Omdat er nooit een te veel aan happiness kan zijn. Ik heb een beetje rond gezocht, maar volgens mij is er nog niet zo'n topic, hé? Anders verwijdert iemand deze maar weer.
Yay, want ik heb voor mijn verjaardag van Het Lief een groot, zacht, warm dekentje gekregen. Exit koude nachten op kot!