Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Vans
Vans
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 15:31:
Ik heb met die dikke zolen! :] die zijn mooier dan die.
Ik heb met die dikke zolen! :] die zijn mooier dan die.
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 15:48:
Nou, ik vind de schoenen in de beginpost dus heel lelijk, dus ik kan je niet helpen.
Maar goed, ik loop alleen op zwarte all-stars, eigenlijk. Met één paar doe ik een jaar, dus dat kan prima uit. Verder heb ik twee paar slippers voor als ik even naar buiten moet en het geen blote-voeten-weer is en een paar rubber laarzen die ik niet meer gebruik omdat we geen schapen meer hebben.
Nou, ik vind de schoenen in de beginpost dus heel lelijk, dus ik kan je niet helpen.
Maar goed, ik loop alleen op zwarte all-stars, eigenlijk. Met één paar doe ik een jaar, dus dat kan prima uit. Verder heb ik twee paar slippers voor als ik even naar buiten moet en het geen blote-voeten-weer is en een paar rubber laarzen die ik niet meer gebruik omdat we geen schapen meer hebben.
Rianne zei op 13 feb 2011 - 16:01:
Ik heb maat 34/35, nou dan heb je een hekel aan je voeten, geloof me.
Ik heb maat 34/35, nou dan heb je een hekel aan je voeten, geloof me.
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 16:19:
Paars is de mooiste kleur. Maar ik vind die schoenen ook niet zo mooi eigenlijk [':
En ik draag vooral gewoon sneakers enzo ^^
Paars is de mooiste kleur. Maar ik vind die schoenen ook niet zo mooi eigenlijk [':
En ik draag vooral gewoon sneakers enzo ^^
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 18:14:
Ik heb maar 41/42 en hele brede voeten --'
Ik heb maar 41/42 en hele brede voeten --'
Bodine zei op 13 feb 2011 - 18:16:
Ik heb 42 en hele smalle voeten, dat is ook een ramp.
Algemene voetenhaat hier ofzo?
Ik heb 42 en hele smalle voeten, dat is ook een ramp.
Algemene voetenhaat hier ofzo?
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 18:25:
Ja, nou, mijn voeten zijn zo breed dat ik heel veel schoenen niet aan kan. Bij slippers is het nog erger en sandalen komen helemaal niet goed.
Ja, nou, mijn voeten zijn zo breed dat ik heel veel schoenen niet aan kan. Bij slippers is het nog erger en sandalen komen helemaal niet goed.
Ik wil graag een paar Vans kopen, omdat die gewoon erg leuk zijn. HAHAHAH
Alleen ik weet niet welke ik moet nemen, dus jullie mogen me helpen. ;3
-Blauw
-Groen I
-Rood I
-Paars
IIIIOhja, ik laat mensen via Twitter ook meehelpen, dus niet denken, waarom zoveel reacties en zoveel stemmen. blablabla