Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #7
Depressie topic #7
xDevilBitch zei op 25 feb 2011 - 15:39:
Ja, heb ik al gedaan. >< Ik mag het niet, maar goed, als mama eindelijk opschiet hebben we 'soon' Office 2010Lerarenkorting FTW.
Ja, heb ik al gedaan. >< Ik mag het niet, maar goed, als mama eindelijk opschiet hebben we 'soon' Office 2010
Rickjuh zei op 25 feb 2011 - 16:58:
Gebruik dan tijdelijk openoffice, is gratis, en bijna hetzelfde. En het ondersteunt Word formaten.
Gebruik dan tijdelijk openoffice, is gratis, en bijna hetzelfde. En het ondersteunt Word formaten.
xSoParanoid zei op 25 feb 2011 - 16:59:
ik heb op piratebay langgeleden een goeie word gevonden 2007<3 en hij is er nog steeds XD blijft er vooraltijd ma weet alleenniet meer welke dat was.
ik heb op piratebay langgeleden een goeie word gevonden 2007<3 en hij is er nog steeds XD blijft er vooraltijd ma weet alleenniet meer welke dat was.
Monster23 zei op 25 feb 2011 - 17:00:
-leest terug-
Neenee, dat schrijf ik niet echt.
Maar een heel slecht onverbeterd stukje van een verhaal, met licht oversekste opmerkingen, en een deel van m'n schrijfwedstrijdopdracht. o.o
Edit; en voor alle Wordprobleem mensjes, try Google Docs. Het is makkelijk en je kan er geloof ik ook Word documenten in openen, en het kan noooooit verlopen. :3
-leest terug-
OMG!!
Wat stond er allemaal in???
Toch hopelijk voor jou geen TC??
Neenee, dat schrijf ik niet echt.
Maar een heel slecht onverbeterd stukje van een verhaal, met licht oversekste opmerkingen, en een deel van m'n schrijfwedstrijdopdracht. o.o
Edit; en voor alle Wordprobleem mensjes, try Google Docs. Het is makkelijk en je kan er geloof ik ook Word documenten in openen, en het kan noooooit verlopen. :3
NaNaa zei op 25 feb 2011 - 17:18:
@Marije; Moet je wel Gmail hebben. 't is dat me schoolmail Gmail is anders.. x']
@Marije; Moet je wel Gmail hebben. 't is dat me schoolmail Gmail is anders.. x']
MoonRocker zei op 26 feb 2011 - 20:22:
Mijn moeder doet weer eens stom. Hiep-hiep-hoera voor haar verjaardag, hoor ><
Mijn moeder doet weer eens stom. Hiep-hiep-hoera voor haar verjaardag, hoor ><
Geesz zei op 26 feb 2011 - 23:00:
Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming laten niets meer horen, dus ik kan dat fasehuis wel op mijn buik gaan schrijven, I guess.
Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming laten niets meer horen, dus ik kan dat fasehuis wel op mijn buik gaan schrijven, I guess.
NovaFlowne zei op 26 feb 2011 - 23:05:
OpenOffice is echt zwaar irritant. Bij mij werkt het echt voor geen meter. Ik moet het nu doen met een Office uit 1997, maar dat werkt me tenminste niet op mijn zenuwen.
OpenOffice is echt zwaar irritant. Bij mij werkt het echt voor geen meter. Ik moet het nu doen met een Office uit 1997, maar dat werkt me tenminste niet op mijn zenuwen.
<3