Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 150
Offtopic 150
Automatisch zei op 26 feb 2011 - 12:08:
Zo internet gejat van één van de buren van me opa en oma.
Zo internet gejat van één van de buren van me opa en oma.
Bodine zei op 26 feb 2011 - 12:17:
@Dorien; ja, gaat wel. Ik heb niet eens heel veel last van mijn nek op dit moment. ;D en met jou?
@Dorien; ja, gaat wel. Ik heb niet eens heel veel last van mijn nek op dit moment. ;D en met jou?
Bodine zei op 26 feb 2011 - 12:23:
LUI KIND YARA XD <3
Edit; jongens, kill me. Bijna 5.000 forumposts? x.x
LUI KIND YARA XD <3
YarahartBill zei op 26 feb 2011 - 12:26:
Bo, werd al om half 10 wakker gemaakt door me vader. Dat hij me kwam zeggen dat we niet naar de IKEA gaan omdat hij daar vandaag geen zin in had en dat hij nu boodschappen ging doen. Grr. Kon hem wel ff schieten!
En als iemand mij wakker maakt om half 10 en dat ik daarna nog verder kan slapen. Ben ik de hele dag moe. Weet ook niet hoe dat komt.
Aber, Alles gut guys/gurls??? <3
Bo, werd al om half 10 wakker gemaakt door me vader. Dat hij me kwam zeggen dat we niet naar de IKEA gaan omdat hij daar vandaag geen zin in had en dat hij nu boodschappen ging doen. Grr. Kon hem wel ff schieten!
En als iemand mij wakker maakt om half 10 en dat ik daarna nog verder kan slapen. Ben ik de hele dag moe. Weet ook niet hoe dat komt.
Aber, Alles gut guys/gurls??? <3
xEmma zei op 26 feb 2011 - 12:28:
LUI KIND YARA XD <3Dat is toch cuwl<3
YarahartBill zei op 26 feb 2011 - 12:28:
Jaa heel erg. Het is echt niet grappig als je vader je voor mij doen zo vroeg al wakker maakt. majaa wel beter. Verslaap ik me hele dag tenminste niet. [werdalleenwelomhalf12wakkermaarokeC:]
Jaa heel erg. Het is echt niet grappig als je vader je voor mij doen zo vroeg al wakker maakt. majaa wel beter. Verslaap ik me hele dag tenminste niet. [werdalleenwelomhalf12wakkermaarokeC:]
xjeszell zei op 26 feb 2011 - 12:29:
Awh, arme jij. ):
Awh, arme jij. ):
xEmma zei op 26 feb 2011 - 12:29:
@ Yara: ik werd wakker om kwart voor negen, ging om kwart voor tien mijn bed uit
*draagtwelnogsteedshaarpyjama*
@ Yara: ik werd wakker om kwart voor negen, ging om kwart voor tien mijn bed uit
*draagtwelnogsteedshaarpyjama*
Eliros zei op 26 feb 2011 - 12:31:
En ik ben pas net wakker. Maar eigenlijk zou ik nu nog in bed willen liggen. :x
En ik ben pas net wakker. Maar eigenlijk zou ik nu nog in bed willen liggen. :x
YarahartBill zei op 26 feb 2011 - 12:32:
IKKEE IKKE *spring als een bezetene in het rond*
@Emma; wow.
Oooohh wacht ik werd wakker om kwart over 7. Toen ging ik uurtje[denk.] tv kijken tot dat ik weer inslaap viel. Kon ff niet slapen toen.
Weetje, er zijn nog best boeiende programma's om kwart over 7. NOT!!!
Jongens, wie gaat in gedachten mee naar Oberhausen?
IKKEE IKKE *spring als een bezetene in het rond*
@Emma; wow.
Oooohh wacht ik werd wakker om kwart over 7. Toen ging ik uurtje[denk.] tv kijken tot dat ik weer inslaap viel. Kon ff niet slapen toen.
Weetje, er zijn nog best boeiende programma's om kwart over 7. NOT!!!
Fell in love with an alien