Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 159
Offtopic 159
ZeroGravity zei op 20 maart 2011 - 18:18:
Poep. Ik ga voor de rest van dit schooljaar praktisch weigeren scheikunde te maken omdat ik het 1) niet snap 2) haat en 3) betere dingen te doen heb. Dus screw it...
Poep. Ik ga voor de rest van dit schooljaar praktisch weigeren scheikunde te maken omdat ik het 1) niet snap 2) haat en 3) betere dingen te doen heb. Dus screw it...
neversay zei op 20 maart 2011 - 18:20:
Hoooi
Ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen, dus kom ik er random tussendoor...
Ik heb de hele dag in de tuin gezeten<3
Hoooi
Ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen, dus kom ik er random tussendoor...
Ik heb de hele dag in de tuin gezeten<3
ZeroGravity zei op 20 maart 2011 - 18:21:
Dat had ik ook willen doen, ik heb sowieso de hele middag gespendeerd aan wiskunde, en de rest van mijn schoolwerk. Ik zat alleen s'morgens in de tuin, en echt maar driekwartier of zo...
Dat had ik ook willen doen, ik heb sowieso de hele middag gespendeerd aan wiskunde, en de rest van mijn schoolwerk. Ik zat alleen s'morgens in de tuin, en echt maar driekwartier of zo...
neversay zei op 20 maart 2011 - 18:22:
Ik moet nu nog bio en engels gaan leren. Maar echt, met dit weer zou ik het mezelf niet vergeven als ik binnen ging zitten leren.
Ik moet nu nog bio en engels gaan leren. Maar echt, met dit weer zou ik het mezelf niet vergeven als ik binnen ging zitten leren.
xjeszell zei op 20 maart 2011 - 18:23:
Ik heb de halve dag buiten gelopen. Eerst laatste paar folders weggebracht, toen ging ik rondje lopen door de wijk, toen sms'te Lisa en... Toen gingen we doelloos rondjes lopen :'
Ik heb de halve dag buiten gelopen. Eerst laatste paar folders weggebracht, toen ging ik rondje lopen door de wijk, toen sms'te Lisa en... Toen gingen we doelloos rondjes lopen :'
ZeroGravity zei op 20 maart 2011 - 18:29:
Nee, dat kan ik me voorstellen. Maar het was niet echt zo dat ik veel keus had. *zucht*
Nee, dat kan ik me voorstellen. Maar het was niet echt zo dat ik veel keus had. *zucht*
KolaLollie zei op 20 maart 2011 - 18:55:
IKZAGHENKJANSMITWEER. of. Smits. ofwhatever. ikzwomeenwedstrijdtegenzijndochter. enhijhadeenzonnebrilop. enhijwaslelijk. enhijwasweertesnelomeenhandtekeningtevragen. ^^''
IKZAGHENKJANSMITWEER. of. Smits. ofwhatever. ikzwomeenwedstrijdtegenzijndochter. enhijhadeenzonnebrilop. enhijwaslelijk. enhijwasweertesnelomeenhandtekeningtevragen. ^^''
Rianne zei op 20 maart 2011 - 19:05:
LOL!
LOL!
xEmma zei op 20 maart 2011 - 19:05:
IKZAGHENKJANSMITWEER. of. Smits. ofwhatever. ikzwomeenwedstrijdtegenzijndochter. enhijhadeenzonnebrilop. enhijwaslelijk. enhijwasweertesnelomeenhandtekeningtevragen. ^^''*dood*
Geesz zei op 20 maart 2011 - 19:21:
Ik heb afgelopen nacht 4,5 uur nutteloos rondgelopen :'D
Ik heb afgelopen nacht 4,5 uur nutteloos rondgelopen :'D
MoonRocker zei op 20 maart 2011 - 19:28:
Ah, ik weet nog dat je toen de vorige keer een handtekening kreeg van een gast die Guido heette ^^
Ah, ik weet nog dat je toen de vorige keer een handtekening kreeg van een gast die Guido heette ^^
NaNaa zei op 20 maart 2011 - 19:42:
You know.
We should make our own book category Keri Smith.
I wanna do things that make me happy.
You make me happy. <3
You know.
We should make our own book category Keri Smith.
I wanna do things that make me happy.
You make me happy. <3
Frenemy zei op 20 maart 2011 - 19:48:
Ik luister de hele dag al Coldplay
Btw, hebben jullie deze al gezien? :'D
Ik luister de hele dag al Coldplay
Btw, hebben jullie deze al gezien? :'D