Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 160
Offtopic 160
xDevilBitch zei op 29 maart 2011 - 12:12:
@Emma, ahw *hug* Vooral het begin van het jaar was erg, toen was er een nieuwe roostermaker en de school kwam er een paar keer mee in het lokale nieuws. En de nieuwe roostermaker plant standaard geen blokuren in, heel irritant.
@Emma, ahw *hug* Vooral het begin van het jaar was erg, toen was er een nieuwe roostermaker en de school kwam er een paar keer mee in het lokale nieuws. En de nieuwe roostermaker plant standaard geen blokuren in, heel irritant.
Priscilla zei op 29 maart 2011 - 16:15:
Bij ons hebben mensen in de bovenbouw ook meestal een gatenkaas rooster. [:
En mijn lessen duren 50 minuten. ^^
Bij ons hebben mensen in de bovenbouw ook meestal een gatenkaas rooster. [:
En mijn lessen duren 50 minuten. ^^
Bodine zei op 29 maart 2011 - 16:19:
Ik ben bovenbouw en had eerst één tussenuur, tot meneer wiskunde een hernia kreeg en meneer natuurkunde ontslagen werd. Nu heb ik er net even ietsjes meer. :']
Ik ben bovenbouw en had eerst één tussenuur, tot meneer wiskunde een hernia kreeg en meneer natuurkunde ontslagen werd. Nu heb ik er net even ietsjes meer. :']
xEmma zei op 29 maart 2011 - 16:26:
@ Juul in Gooi-het-eruit-topic: Oooooh, mag ik ook lezen *-*?
@ Juul in Gooi-het-eruit-topic: Oooooh, mag ik ook lezen *-*?
Geesz zei op 29 maart 2011 - 16:26:
Ik heb geen tussenuren in mijn vaste rooster
Wel veel blokuren. Hatelijk..
Ik heb geen tussenuren in mijn vaste rooster
Wel veel blokuren. Hatelijk..
Bodine zei op 29 maart 2011 - 16:28:
Blokuren zijn beter, want anders heb je ergens op een dag een random uurtje instructie en daar heb je niet zoveel aan, je kunt er beter domeintijd voor/achter hebben. Daar kun je tenminste wat mee.
[/datsnappenjullievastniet]
Blokuren zijn beter, want anders heb je ergens op een dag een random uurtje instructie en daar heb je niet zoveel aan, je kunt er beter domeintijd voor/achter hebben. Daar kun je tenminste wat mee.
[/datsnappenjullievastniet]
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 16:30:
Ja.
Oh. Ik heb bijna nooit tussenuren. Alleen volgende week aardig wat, want de vierde heeft SE's en MO's. En ook bijna nooit blokuren - alleen gym, maar dat is logisch.
Ja.
Oh. Ik heb bijna nooit tussenuren. Alleen volgende week aardig wat, want de vierde heeft SE's en MO's. En ook bijna nooit blokuren - alleen gym, maar dat is logisch.
Bodine zei op 29 maart 2011 - 16:30:
Nee, juist met blokuren.
en @ Jess; logisch meid, jij hebt geen profielen.
Nee, juist met blokuren.
en @ Jess; logisch meid, jij hebt geen profielen.
xDevilBitch zei op 29 maart 2011 - 16:31:
Blokuren zijn awesome. Serieus, ik baal echt heel erg dat ik geen blokuren meer heb. (als ik op school zou zitten, maar goed)
Blokuren zijn awesome. Serieus, ik baal echt heel erg dat ik geen blokuren meer heb. (als ik op school zou zitten, maar goed)
Priscilla zei op 29 maart 2011 - 16:32:
Ik moet nog leren. Voor geschiedenis maar het boeit me ECHT niet. ._.
Ik moet nog leren. Voor geschiedenis maar het boeit me ECHT niet. ._.
^^ 160 alweer! we gaan goed.