Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #26
Gooi-het-eruit-topic #26
xjeszell zei op 25 okt 2011 - 14:15:
Kan het niet alvast 29 November zijn? *.*
Ik wil Hot Chelle Rae's nieuwe album.
Kan het niet alvast 29 November zijn? *.*
Ik wil Hot Chelle Rae's nieuwe album.
Afterlife zei op 26 okt 2011 - 21:13:
Yes idd heb ze een paar dagen geleden voor het eerst op de radio gehoord. En ze maken leuke nummers!
Yes idd heb ze een paar dagen geleden voor het eerst op de radio gehoord. En ze maken leuke nummers!
YarahartBill zei op 26 okt 2011 - 21:22:
Yay, ik zit op de galaxy tab van me moeder en stiefvader.
Yay, ik zit op de galaxy tab van me moeder en stiefvader.
xDevilBitch zei op 28 okt 2011 - 0:47:
@Anke, Beagles zijn awesome, maar je moet ze wel goed africhten, or you'll get in big trouble. (Maar ze zijn erg goed in knuffelen, ja. ^^ Tenminste de Beagles die ik ken).
@Anke, Beagles zijn awesome, maar je moet ze wel goed africhten, or you'll get in big trouble. (Maar ze zijn erg goed in knuffelen, ja. ^^ Tenminste de Beagles die ik ken).
xEmma zei op 28 okt 2011 - 14:13:
Ik heb de irritante gewoonte eten neer te leggen. Nu ben ik mijn crackers kwijt. Ik heb honger D:
Ik heb de irritante gewoonte eten neer te leggen. Nu ben ik mijn crackers kwijt. Ik heb honger D:
xNadezhda zei op 28 okt 2011 - 16:30:
En ik denken dat zoiets alleen maar bij andere mensen gebeurde, in documentaires of steengoede boeken .__.
En ik denken dat zoiets alleen maar bij andere mensen gebeurde, in documentaires of steengoede boeken .__.
xEmma zei op 28 okt 2011 - 16:34:
En ik denken dat zoiets alleen maar bij andere mensen gebeurde, in documentaires of steengoede boeken .__.Wut happened?
xNadezhda zei op 28 okt 2011 - 16:35:
Klein familiedrama. Er is niemand dood of zo, maar het is... moeilijk. [En eigenlijk mag ik er niet over praten van mijn ouders maar ugh. Ik kan er niet níks over zeggen?]
Klein familiedrama. Er is niemand dood of zo, maar het is... moeilijk. [En eigenlijk mag ik er niet over praten van mijn ouders maar ugh. Ik kan er niet níks over zeggen?]
xjeszell zei op 28 okt 2011 - 19:51:
Ik heb een awesome dag gehad in Arnhem en een awesome nieuw blousje<3
EN Ik heb eindelijk Tri polar gekocht.<3
En Fearless.
Ik heb een awesome dag gehad in Arnhem en een awesome nieuw blousje<3
EN Ik heb eindelijk Tri polar gekocht.<3
En Fearless.
xEmma zei op 28 okt 2011 - 23:49:
Volgens mij denkt het vriendje van mijn zus (= jongen uit mijn leerjaar) dat ik in mijn pre-puberale levensfase ben blijven hangen. Eerst stelde ik voor om kinderprogramma's te gaan kijken toen mijn moeder begon te krijsen bij een misdaadserie, daarna begon ik te lullen over het feit dat Sinterklaas nog niet in Nederland is. Hij had een lichtelijk verwarde uitdrukking op zijn gezicht.
Volgens mij denkt het vriendje van mijn zus (= jongen uit mijn leerjaar) dat ik in mijn pre-puberale levensfase ben blijven hangen. Eerst stelde ik voor om kinderprogramma's te gaan kijken toen mijn moeder begon te krijsen bij een misdaadserie, daarna begon ik te lullen over het feit dat Sinterklaas nog niet in Nederland is. Hij had een lichtelijk verwarde uitdrukking op zijn gezicht.
Gooi het er maar uit, mensjens!