Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #173
Offtopic #173
Neeriash zei op 25 okt 2011 - 18:42:
Had je het bloed er nou nog afgelikt of niet? :'
Ik heb een tekening van de roze travestiettandenborstel in m'n agenda, ohyeahhh B) xd
Had je het bloed er nou nog afgelikt of niet? :'
Ik heb een tekening van de roze travestiettandenborstel in m'n agenda, ohyeahhh B) xd
Bodine zei op 25 okt 2011 - 18:44:
Nee, dat is vies. Het was op wonderbaarlijke manier verdwenen toen ik thuis was. *le magic*
Shh, niet vertellen dat het regende.
Nee, dat is vies. Het was op wonderbaarlijke manier verdwenen toen ik thuis was. *le magic*
Neeriash zei op 25 okt 2011 - 22:07:
Je zou maar kleine Frankensteintjes op je nagels willen lakken, maar eindigen met mini vampiertjes. Gosh, ik faal :'
Je zou maar kleine Frankensteintjes op je nagels willen lakken, maar eindigen met mini vampiertjes. Gosh, ik faal :'
neversay zei op 26 okt 2011 - 10:25:
Ehm. Ik probeer 2 Tokio Hotel t-shirts te bestellen. Maar. Er is een Halloween actie. Maar. Ik krijg dat 2e shirt dus niet in mijn shopping card voor $5. Iemand die weet hoe ik dat wel krijg?
Ehm. Ik probeer 2 Tokio Hotel t-shirts te bestellen. Maar. Er is een Halloween actie. Maar. Ik krijg dat 2e shirt dus niet in mijn shopping card voor $5. Iemand die weet hoe ik dat wel krijg?
Neeriash zei op 26 okt 2011 - 18:51:
hahahaha, zo'n papa lijkt me echt koewl! als ie dí¡t voor je meeneemt!
wil ik ook! ;p
hahahaha, zo'n papa lijkt me echt koewl! als ie dí¡t voor je meeneemt!
wil ik ook! ;p
xNadezhda zei op 26 okt 2011 - 18:55:
Mijn papa is wat onconventioneel, I guess. x'D
-oeh. etenstijd- Tschüsski <3
Mijn papa is wat onconventioneel, I guess. x'D
-oeh. etenstijd- Tschüsski <3
Bodine zei op 27 okt 2011 - 19:26:
Ik ga volgende week vrijdag naar Uni Leiden. Niemand van jullie is dan toevallig daar, zeker? ^^
Ik ga volgende week vrijdag naar Uni Leiden. Niemand van jullie is dan toevallig daar, zeker? ^^
xEmma zei op 27 okt 2011 - 19:58:
Ik ga volgende week vrijdag naar Uni Leiden. Niemand van jullie is dan toevallig daar, zeker? ^^Ik woon ongeveer in Leiden?
Meooooow
Edit; Wacht. Heb ik nou wéér het offtopic geopend?