Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #27
Gooi-het-eruit-topic #27
xjeszell zei op 20 nov 2011 - 22:59:
yes pleaase.
Want me to help you out? ^^ Or at least. Partially? Or. Sth like it?
yes pleaase.
neversay zei op 21 nov 2011 - 18:20:
Het is zo vervelend dat mensen niet begrijpen dat het gewoon klaar is. Of dat gewoon niet willen accepteren. >.<
Het is zo vervelend dat mensen niet begrijpen dat het gewoon klaar is. Of dat gewoon niet willen accepteren. >.<
Bodine zei op 21 nov 2011 - 18:54:
Hit me now: ik dacht HEEL even dat dit Bill en Gustav waren. Afkickverschijnselen.
Hit me now: ik dacht HEEL even dat dit Bill en Gustav waren. Afkickverschijnselen.
ZeroGravity zei op 21 nov 2011 - 20:55:
Ik haat het zo erg als je heel veel werk in een verhaal stopt waarvan je denkt dat het origineel is, en dat je dan een verhaal tegenkomt met precies eenzelfde soort thema. *face meets desk*
Ik haat het zo erg als je heel veel werk in een verhaal stopt waarvan je denkt dat het origineel is, en dat je dan een verhaal tegenkomt met precies eenzelfde soort thema. *face meets desk*
Bodine zei op 21 nov 2011 - 21:26:
Wil niet zeggen dat het het schrijven niet waard was. (;
Wil niet zeggen dat het het schrijven niet waard was. (;
xjeszell zei op 22 nov 2011 - 20:56:
Hot Chelle Rae's nieuwe album is ZO FUCKING GOED. OHMYGOD.
Hot Chelle Rae's nieuwe album is ZO FUCKING GOED. OHMYGOD.
xNadezhda zei op 23 nov 2011 - 17:15:
Grmbl. Ikhaatditboekjezoerg. Watdenktdiemanwel, datikeendebielben? Gadvergadvergadver. IkwilgeenPKG. --'
Grmbl. Ikhaatditboekjezoerg. Watdenktdiemanwel, datikeendebielben? Gadvergadvergadver. IkwilgeenPKG. --'
YarahartBill zei op 23 nov 2011 - 17:24:
-DOOOOOOOD- hahahahhaaaaa. Geweldig Bo!
-DOOOOOOOD- hahahahhaaaaa. Geweldig Bo!
xDevilBitch zei op 24 nov 2011 - 19:15:
Great, mijn nieuwe laptop is wéér kapot. Ineens sprong het beeld naar sneeuw en kon ik hem alleen maar uitzetten door de accu eruit te halen. --'
Great, mijn nieuwe laptop is wéér kapot. Ineens sprong het beeld naar sneeuw en kon ik hem alleen maar uitzetten door de accu eruit te halen. --'
xEmma zei op 24 nov 2011 - 19:45:
Ik wil me opgeven voor iets, maar het registratiegebeuren is in het Duits. Zit ik in de "Für Schüler- innen und Schüler der Klassenstufe 7 - 9"-categorie aangezien ik in de zesde zit? Ik weet niet hoe het systeem in ons buurland in elkaar steekt.
Ik wil me opgeven voor iets, maar het registratiegebeuren is in het Duits. Zit ik in de "Für Schüler- innen und Schüler der Klassenstufe 7 - 9"-categorie aangezien ik in de zesde zit? Ik weet niet hoe het systeem in ons buurland in elkaar steekt.
xjeszell zei op 24 nov 2011 - 20:54:
De zesde bij ons is in Duitsland volgens mij de twaalfde. Want ik zit in de tiende :')
De zesde bij ons is in Duitsland volgens mij de twaalfde. Want ik zit in de tiende :')
Afterlife zei op 24 nov 2011 - 21:32:
Yeeey morgen bestaat mijn site precies 1 maand <3
Yeeey morgen bestaat mijn site precies 1 maand <3
xEmma zei op 25 nov 2011 - 16:48:
De zesde bij ons is in Duitsland volgens mij de twaalfde. Want ik zit in de tiende :')Maar.. de zesde klas hoort mee te kunnen doen, maar er kan alleen keuze gemaakt worden tussen '4-6' en '7-9'
Gooi het er maar uit. <3